درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 02:28   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12342صفحه نخست » سه شنبه، 11 مرداد 1401 - 12:52
خرید خبر از مردم، یک راه جالب برای غنی سازی روزنامه ها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «ریچماند تایمز» به روزنامه هایی که در چند سال اخیر دچار بحران مخاطب شده اند توصیه کرده است که همانند روزگار قدیم به خرید خبر از مردم اقدام کنند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «ریچماند تایمز» به روزنامه هایی که در چند سال اخیر دچار بحران مخاطب شده اند توصیه کرده است که همانند روزگار قدیم به خرید خبر از مردم اقدام کنند و همه مردم را به صورت خبرنگار خود درآورند تا نه تنها خبر تازه از درون جامعه به دست آید بلکه بر شمار مخاطبان بیافزایند.


     این روزنامه در مقاله ای در یکم آگوست 2004 ضمن طرح این موضوع اضافه کرده بود که با قرار گرفتن متن اعلامیه های آژانسهای دولتی و سازمانها در وبسایت های اختصاصی شان که آدرس آنهارا در هر کتابخانه و سرچ انجین می توان به دست آورد، و نیز دسترسی به گزارشهای سه خبر گزاری بزرگ از طریق اینترنت که 24 ساعت پیش از انتشار در روزنامه امکان پذیر است؛ تنها راهی که برای ما (روزنامه ها) باقی مانده است پرداختن به اخبار درون مردم و «نظر» و مطالب حاشیه ای است که جز خود فرد منبع سهل الوصول دیگری برای جمع آوری آنها وجود ندارد.

 

به همه مردم باید امکان داده شود تا هر مطلبی را که احساس کنند دیگران مشتاق به شنیدن و خواندن آن هستند تلفنی، با فاکس و ای ـ میل ارسال دارند. سپس نویسندگان روزنامه با کمک ارسال کننده مطلب، درباره آن تحقیق کنند و به صورت کامل به دست چاپ دهند و در پایان هفته حق الزحمه افراد پرداخت شود. به علاوه، در برابر رسانیدن هر خبر، تا مدتی برای آن فرد روزنامه رایگان ارسال شود و اگر آگهی شخصی (نیاز مندی ها) داشته باشد با تخفیف به چاپ برسد.


     طبق این پیشنهاد، روزنامه تا مدتی می تواند در یک ستون خود درس خبرگیری و خبرنویسی بدهد، و بگوید چه مطلب و اطلاعی «خبر» روزنامه است و عناصر خبر چیست. خبر ناقص و گیج کننده موجب ریزش مخاطب خواهد شد.


     این روزنامه اطمینان داده است که با گسترش این کار، روزنامه ها به منبعی دست خواهند یافت که از دسترس تلویزیون، خبرگزاری و وبسایت ها خارج است.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد