درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12129صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 31 تیر 1393 - 04:27
تقدیر استاندار از روابط عمومی شرکت گازآذربایجان شرقی
درهمایش مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های تابعه استان دکترجبارزاده استاندار آذربایجان شرقی با اهدای لوح تقدیر از روابط عمومی شرکت گاز استان بعنوان روابط عمومی برترتجلیل به عمل آورد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاندار آذربایجان‌شرقی در جمع کارگزاران روابط عمومی استان گفت: فلسفه وجودی همه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به مردم است و غیر از این هدفی نداریم، اما برای رسیدن به این هدف متعالی راهی نداریم؛ جز اینکه بدانیم مردم از ما چه می‌خواهند تا این خواسته‌ها را برآورده کنیم و آگاه‌سازی مدیران از خواسته ها و نیازهای روز مردم وظیفه‌ای است که بر عهده روابط عمومی‌ها است.
خاطر نشان می گردد:در این همایش جمعی از فعالان و پیشکسوتان عرصه روابط عمومی استان مورد تقدیر قرار گرفتند که دراین بین مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان در زمره مدیران فعال روابط عمومی قرار گرفت.
در متن تقدیر استاندار آذربایجان شرقی چنین آمده است:

جناب آقای فتح اله زاده، مدیر محترم روابط عمومی شرکت گاز
رو ابط عمومی آمیزه ای از علم، فن و هنر است و مدیران آن به عنوان دست اندرکاران این هنر هشتم نقش مهم و تعیین کننده ای در موفیقت و دستیابی به اهداف ترسیم شده هر سازمان ایفا می کنند.
اقدام مدبرانه برنامه ریزی آگاهانه حرکت منسجم و هماهنگ با استفاده از روش ها و تکنیک های نوین ارتباطی و در نهایت حرکت به سوی رواط عمومی آرمانی و ارتباط گستر، از مهمترین نقاط برجسته یک روابط عمومی موفق به شمار می رود.
اینجانب ضمن ارج نهادن به کلیه تلاش ها و فعالیت های ارزشمند شما، از درگاه ایزد سبحان توفیق روزافزونتان را در رشد و تعالی این عرصه ی تاثیرگذار آرزومندم.
اسماعیل جبارزاده
 

منبع: نصرنیوز



 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد