درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 09:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12032صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 26 تیر 1393 - 18:48
روابط عمومی ها و رسانه ها دارای هدف و منافعی مشترک هستند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان گفت روابط عمومی ها و رسانه ها دارای هدف و منافعی مشترک هستند و ارتباط آنها باید بیشتر از خبر و آگهی باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان گفت روابط عمومی ها و رسانه ها دارای هدف و منافعی مشترک هستند و ارتباط آنها باید بیشتر از خبر و آگهی باشد.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری برنا، مسعود پاکزاد سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان در نشست هائت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان گفت: یکی از حوزه‌های مهم و اصلی وظایف روابط عمومی، فعالیت در زمینه اطلاع‌رسانی صحیح و اصولی از طریق وسایل ارتباط جمعی یا همان رسانه ها است.

وی اضافه کرد: متقابلا یکی از منابع خبری رسانه ها، روابط عمومی ها هستند و در خصوص مسائل مالی بویژه در زمینه گرفتن آگهی نیز مسیر از طریق همین ارتباط انجام می گیرد.

پاکزاد گفت: این وابستگی روابط عمومی ها و رسانه ها به یکدیگر از نیازهای بدوی این دو همسایه است و اگر به طور کلان به موضوع نگاه کنیم باید ارتباطی فراگیر و چند وجهی را متصور شد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان بیان داشت: روابط عمومی ها و رسانه ها از شاخه های تنومند درخت ارتباطات بوده و دارای هدف و منافعی مشترک هستند که می طلبد ارتباط و تعامل بین این دو شاخه فراتر از آگهی و خبر باشد.

پاکزاد تاکید کرد: استان هرمزگان دارای فضایی تعاملی و دوستانه است که باید در حفظ این فضا در بین روابط عمومی ها و رسانه ها تلاش کرده و بکوشیم اختلافات جزئی و اتفاقات موردی را در داخل خانواده رفع و حل کنیم که در این راستا نقش هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و خانه مطبوعات اهمیت زیادی دارد.

وی در ادامه از برگزاری مراسم افطاری با حضور کلیه مدیران و کارشناسان روابط عمومی های دستگاه ها و سازمان ها خبر داد و اذعان داشت: این مراسم به همت شهرداری بندرعباس 30 تیر ماه در رستوران گمرک برگزار می شود.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان یادآور شد: مراسم افطاری با هدف تقویت روابط و ایجاد همدلی بیشتر در بین خانواده روابط عمومی استان ترتیب داده شده است و در آینده ای نزدیک دوره آموزشی با هدف ارتقا سطح روابط عمومی استان با همکاری اداره کل آموزش و پژوهش استانداری هرمزگان برگزار می شود.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد