درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 02:03   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12032صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 25 تیر 1393 - 07:24
روابط عمومی ها و رسانه ها دارای هدف و منافعی مشترک هستند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان گفت روابط عمومی ها و رسانه ها دارای هدف و منافعی مشترک هستند و ارتباط آنها باید بیشتر از خبر و آگهی باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان گفت روابط عمومی ها و رسانه ها دارای هدف و منافعی مشترک هستند و ارتباط آنها باید بیشتر از خبر و آگهی باشد.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری برنا، مسعود پاکزاد سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان در نشست هائت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان گفت: یکی از حوزه‌های مهم و اصلی وظایف روابط عمومی، فعالیت در زمینه اطلاع‌رسانی صحیح و اصولی از طریق وسایل ارتباط جمعی یا همان رسانه ها است.

وی اضافه کرد: متقابلا یکی از منابع خبری رسانه ها، روابط عمومی ها هستند و در خصوص مسائل مالی بویژه در زمینه گرفتن آگهی نیز مسیر از طریق همین ارتباط انجام می گیرد.

پاکزاد گفت: این وابستگی روابط عمومی ها و رسانه ها به یکدیگر از نیازهای بدوی این دو همسایه است و اگر به طور کلان به موضوع نگاه کنیم باید ارتباطی فراگیر و چند وجهی را متصور شد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان بیان داشت: روابط عمومی ها و رسانه ها از شاخه های تنومند درخت ارتباطات بوده و دارای هدف و منافعی مشترک هستند که می طلبد ارتباط و تعامل بین این دو شاخه فراتر از آگهی و خبر باشد.

پاکزاد تاکید کرد: استان هرمزگان دارای فضایی تعاملی و دوستانه است که باید در حفظ این فضا در بین روابط عمومی ها و رسانه ها تلاش کرده و بکوشیم اختلافات جزئی و اتفاقات موردی را در داخل خانواده رفع و حل کنیم که در این راستا نقش هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و خانه مطبوعات اهمیت زیادی دارد.

وی در ادامه از برگزاری مراسم افطاری با حضور کلیه مدیران و کارشناسان روابط عمومی های دستگاه ها و سازمان ها خبر داد و اذعان داشت: این مراسم به همت شهرداری بندرعباس 30 تیر ماه در رستوران گمرک برگزار می شود.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان یادآور شد: مراسم افطاری با هدف تقویت روابط و ایجاد همدلی بیشتر در بین خانواده روابط عمومی استان ترتیب داده شده است و در آینده ای نزدیک دوره آموزشی با هدف ارتقا سطح روابط عمومی استان با همکاری اداره کل آموزش و پژوهش استانداری هرمزگان برگزار می شود.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد