درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12022صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 24 تیر 1393 - 19:05
نشست متولیان حوزه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی در اوقاف و امور خیریه استان اردبیل
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل: از آن جایی که جامعه امروزی با نیازهای جدیدی روبه‌روست ایجاد وقف‌هایی جدید ضروری بوده که امید است با مساعدت رسانه‌ها در جهت اعتلای این سنت حسنه فرهنگ‌سازی گسترده‌ای صورت گیرد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل: از آن جایی که جامعه امروزی با نیازهای جدیدی روبه‌روست ایجاد وقف‌هایی جدید ضروری بوده که امید است با مساعدت رسانه‌ها در جهت اعتلای این سنت حسنه فرهنگ‌سازی گسترده‌ای صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،‌ محمد نبی مهدوی عصر امروز در نشست متولیان حوزه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی در اوقاف و امور خیریه استان اردبیل اظهار کرد: جا دارد از تلاش‌ها و زحمات اصحاب رسانه‌های جمعی استان در انعکاس مطلوب عملکرد اوقاف در حوزه‌های وقف، بقاع متبرکه و قرآن تقدیر و تشکر کنیم.

وی با قدردانی از تلاش‌های فراوان اصحاب رسانه در استان گفت: روابط عمومی اوقاف استان از ابتدای سال اقدام به تولید 128 عنوان خبر به صورت متنی و یا گزارش تصویری کرده که نسبت به عملکرد در همین مدت زمانی در سال گذشته رشدی 470 درصدی را نشان می‌دهد.

مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان افزود: در همین مدت انعکاس این اخبار در رسانه‌های جمعی استان اعم از مطبوعات، خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و صدا و سیمای مرکز استان بیش از 300 مورد بوده که جا دارد از همه رسانه‌ها که این اداره کل را در ترویج بیش از پیش فرهنگ غنی وقف و تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی جامعه یاری می‌رسانند، تقدیر و تشکر کنیم.

مهدوی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: از آن جایی که جامعه امروزی ما با مسائل گوناگون و نیازهای جدیدی روبه‌روست ایجاد وقف‌هایی جدید برای رفع این‌گونه مشکلات ضروری بوده که امید است با مساعدت بیشتر رسانه‌ها در جهت اعتلای این سنت حسنه فرهنگ‌سازی گسترده‌ای صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول به ظرفیت بسیار خوب بقاع متبرکه برای ترویج فرهنگ عظیم اسلامی در بین آحاد جامعه اشاره کرد و گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در طی سال متناسب با ماه‌ها و حتی فصل‌های سال و ایام ولادت‌ها و شهادت‌های بزرگان دین و کلیه مناسبت‌های ملی و مذهبی اقدام به برگزاری برنامه‌های ویژه‌ای در آستان مقدس امامزادگان شاخص استان می‌کند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد