درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 22:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11939صفحه نخست » جهان روابط عمومیجمعه، 20 تیر 1393 - 14:52
زنان قدرتمند در روابط عمومی: ملیسا واگرنر زوریخ
در نشست گروه ارشد مدیریت ما، شمارش زنان به مردان دقیقا 50/50 تقسیم شده است. امروز صنعت چشم انداز ارتباطات تغییر کرده است و هر دلاری که صرف ارتباطات می شود در نظر گرفتن کلیدی برای موفقیت است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در نشست گروه ارشد مدیریت ما، شمارش زنان به مردان دقیقا 50/50 تقسیم شده است.


امروز صنعت چشم انداز ارتباطات تغییر کرده است و هر دلاری که صرف ارتباطات می شود در نظر گرفتن کلیدی برای موفقیت است.


عناصری چون تمرکز بر روی قدرت مشاوره کسب و کار واقعی, درک ماهیت انتقادی از تجزیه و تحلیل داده ها برای کمک به حل مشکلات کسب و کار، ارزش داستان سرایی قوی و گسترش نفوذ برای تعامل با ذینفعان کلیدی در سراسر جهان حائز اهمیتند. هم در زنان و هم در مردان در حال گرفتن شانس برابر به صنعت می آیند و فرصت هایی را برای انجام کار بزرگ و رشد حرفه خود می جویند.


آنچه من می بینم یک هجوم بسیار زیادی از افراد با استعداد با تمرکز بر قدرت نفوذ هم در مردان و هم در زنان است. صنعت روابط عمومی، همچنان گسترش تمرکز خود را به تجزیه و تحلیل عمیق تر، طراحی، توسعه محتوا و راه حل های اندازه گیری داده است.


در زمینه مشاوره، من می خواهم همان چیزی که به زنان جوان به مردان می گویند:
• تمرکز بر روی آنچه که واقعا در طول روز مهم است. هر روز، تعیین هدف و نسبت به آن کار می کنند. همچنین، تنظیم انتظارات زمانی که شما می توانید کاری نمی کند.
• تمایل به آموزش حین کار
• کار با مربیان. یک مضمون مشترک در مورد رهبری نیاز به فرد مناسب در جای مناسب در زمان مناسب است.
 

مدیر عامل شرکت و موسسWaggener Edstrom

http://www.prwomen.ir/fa/default.aspx?current=Article&Articlerogsfaid=4282

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد