درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 00:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11756صفحه نخست » روابط عمومی ورزشدوشنبه، 9 تیر 1393 - 16:38
SAP فوتبال آلمان را در جام جهانی قهرمان می‌کند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت آلمانی SAP و «انجمن فوتبال آلمان» (DFB) راهکار نرم‌افزاری جدیدی را با نام SAP Match Insights در جریان یک پروژه مشترک مخصوص مسابقات فوتبال معرفی کردند تا این همکاری نزدیک بین صنعت نرم‌افزار و ورزش فوتبال انجام شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت آلمانی SAP و «انجمن فوتبال آلمان» (DFB) راهکار نرم‌افزاری جدیدی را با نام SAP Match Insights در جریان یک پروژه مشترک مخصوص مسابقات فوتبال معرفی کردند تا این همکاری نزدیک بین صنعت نرم‌افزار و ورزش فوتبال انجام شود.


به گزارش وبسایت Itp، شرکت SAP طی بیانیه‌ای اعلام کرد که این راهکار مبتنی بر سیستم جامع HANA ارایه شده است و به عنوان یک ابزار پشتیبان برای آموزش، آماده‌سازی و برگزاری مسابقات فوتبال محسوب می‌شود. راهکار یاد شده همچنین به مربیان و مسؤولان ورزشی کمک می‌کند حجم گسترده‌ای از اطلاعات را مورد پردازش قرار دهند و از این طریق بتوانند با ارزیابی وضعیت‌های کلیدی در هر مسابقه، کارایی بازیکنان و توان نهایی تیم را بالا ببرند.


لازم به ذکر است که فوریه سال جاری در جریان برگزاری مسابقات قهرمانی تنیس دبی «جنی لوئیس» (Jenni Lewis) از مدیران مرکز بازاریابی جهانی SAP توضیح داد که پلتفورم مجازی‌سازی Lumira این شرکت به صورت مشترک با سیستم HANA مورد استفاده قرار گرفته است تا به صورت لحظه به‌لحظه اطلاعات مربوط به مسابقات تنیس را تحلیل کند.


او در این خصوص گفته بود: «اطلاعات در حالت عادی بی‌کاربرد هستند و وقتی مورد تحلیل قرار می‌گیرند، کارآمد می‌شوند».


هدف اصلی از ارایه راهکار مشترک بین شرکت نرم افزاری SAP و مربیان تیم ملی فوتبال آلمان ساخت راهکار هوشمندی بود که بر پایه آن بتواند میزان کارآمدی بازیکنان در مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را افزایش داد.


 «اولیور بیرهوف» (Oliver Bierhoff) نماینده و مدیر شرکت SAP در تیم ملی فوتبال آلمان گفت: «حضور SAP در این مسابقات باعث شد تا تجربیات مربیان، بازیکنان، هوادران و رسانه‌ها متحول شود».


او توضیح داد: «این مسئله را تصور کنید: تنها در ۱۰ دقیقه، ۱۰ بازیکن با ۳ توپ فوتبال می‌توانند بیش از ۷ میلیون نقطه اطلاعاتی و قابل تحلیل تولید کنند. سیستم SAP HANA قادر است اطلاعات به دست آمده از تمام این نقاط را در آن واحد تحلیل کند. با SAP تیم فوتبال ما می‌توانید این حجم وسیع از اطلاعات را تحلیل کند تا تمرین‌ها در بهترین حالت دنبال شود و بازیکنان به بهترین شکل خود را برای مسابقه بعدی آماده کنند».


او به این مسئله اشاره کرد که کلان داده‌ها می‌توانند یک منبع اطلاعاتی مهم برای مربیان و بازیکنان محسوب شوند و نقش حیاتی در موفقیت یک تیم فوتبال داشته باشند.
همکاران سیستم

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد