درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 18:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11652صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 3 تیر 1393 - 14:55
چرا روابط عمومی بنادر و دریانوردی بوشهر برتر شد؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی رتبه دوم را در بخش فیلم و تیزر به دست آورد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی رتبه دوم را در بخش فیلم و تیزر به دست آورد.

به گزارش شارا به نقل از مانا، در این جشنواره که در دو بخش ملی و استانی برگزار شد این روابط عمومی با ارائه انیمیشن سه بعدی طرح توسعه بندر تجاری بوشهر در رقابت با سایر استان های کشور، رتبه دوم را در بخش فیلم و تیزر از آن خودکنیم.

 

در این انیمیشن ۵ دقیقه ای با استفاده از توان نیروهای بومی استان در طول یکسال ساخته شده، توسعه بندر بوشهر در یک بازه زمانی ۲۰ ساله، از سال ۱۳۸۴ تا سال ۱۴۰۴ به تصویر کشیده شده است.

 

فیلم تبلیغاتی معرفی بندر تجاری بوشهر (در دو نسخه فارسی و انگلیسی)، کاتالوگ دو زبانه و کارت پستال تبلیغاتی از دیگر آثار جدید تولید شده در روابط عمومی این اداره کل بود که به دبیرخانه جشنواره ارسال شد ولی بدلیل رقابت بسیار فشرده، فقط انیمیشن طرح توسعه بندر تجاری بوشهر به مرحله پایانی جشنواره راه یافت.

 

گفتنی است، آیین اختتامیه نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با حضور دکتر محمدرضا صادق مشاور رسانه ای رییس جمهور، دکتر احمد مسجدجامعی رییس شورای اسلامی شهر تهران، دکتر باقر ساروخانی از اساتید پیشگام ارتباطات ایران، محمد خدادی مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی و جمعی از پیشکسوتان و فعالان عرصه روابط عمومی کشور در سالن اجتماعات هتل ارم تهران به همت انجمن متخصصان روابط عمومی ایران و با همکاری موسسه کارگزار روابط عمومی برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد