درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 03:06   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11615صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 2 تیر 1393 - 19:21
مدیرعامل ایرنا: روش های سنتی روابط عمومی ها مورد بازنگری قرار گیرد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی جایگاه روابط عمومی را در نهادها و دستگاه ها برای ارتباط موثر و مستمر بین آنها و جامعه، مهم و بی بدیل عنوان و تصریح کرد: امروز نیازمند بازنگری در روش های سنتی و گذشته روابط عمومی ها هستیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی جایگاه روابط عمومی را در نهادها و دستگاه ها برای ارتباط موثر و مستمر بین آنها و جامعه، مهم و بی بدیل عنوان و تصریح کرد: امروز نیازمند بازنگری در روش های سنتی و گذشته روابط عمومی ها هستیم.

 

به گزارش خبرنگار حوزه رسانه ایرنا، محمد خدادی عصر دوشنبه در آیین ˈنهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومیˈ افزود: در حوزه روابط عمومی ها باید باور داشته باشیم که موفق نبوده ایم زیرا داشته های امروز ما در حوزه روابط عمومی مربوط به گذشته است.

این مراسم با حضور محمدرضا صادق مشاور رسانه ای رییس جمهوری، احمد مسجدجامعی رییس شورای شهر تهران و جمعی از پیشکسوتان و فعالان عرصه روابط عمومی در هتل ارم تهران برگزار شد.

خدادی با اشاره به فناوری های نوین ارتباطی و ابزارهای مهم برقراری ارتباط ، گفت: امروز بستر ارتباطات هم مدعی زیادی دارد و هم از پیچیدگی فراوانی برخوردار است، لذا باید با یک آسیب شناسی، نقاط ضعف در روابط عمومی ها را شناسایی و نسبت به برطرف کردن آنها تلاش شود.

مدیرعامل ایرنا با بیان اینکه در فضای رسانه ای کنونی با تحولات عجیب، غریب و نوینی مواجه ایم، عنوان کرد: باید دید در این فضا که به فضایی رقابتی تبدیل شده است، چقدر توانسته ایم از ابزارها و فناوری های نوین ارتباطی برای برقراری ارتباط استفاده کنیم.

خدادی یادآورشد: در گذشته از طریق رسانه ها، ارتباط معنا پیدا می کرد اما اکنون با تحول در فضای افکار عمومی، رسانه یکی از روش های ارتباطی است.

وی با تاکید بر اینکه امروزه ارتباط باید به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد، گفت: رسانه، یکی از ابزارهای ایجاد ارتباط است و باید به روش های دیگر توجه کرده و از آنها استفاده کنیم.

مدیرعامل ایرنا افزود: در فضای ایجاد ارتباط، عنصر تمایز و تنوع در پیام می تواند به جذب مخاطب کمک کند.

وی گفت: نوآوری و خلاقیت در ارتباط نیز از عوامل مهم در جذب بیشتر مخاطبان است.

مدیرعامل ایرنا ادامه داد: باید با بررسی نحوه برقراری ارتباط درست و موثر روابط عمومی ها به این پرسش پاسخ داد که آیا آنهایی که در روابط عمومی ها کار می کنند، توانایی ارتباط موثر با مخاطبان خود دارند یا خیر؟ بنابراین ضروری است یک آسیب شناسی در دل نهادها و دستگاه ها انجام و از این طریق مشاهده شود که افراد تا چه میزان توانایی ارتباط موثر با همکاران خود را دارند.

** نبود انحصار خاص در روابط عمومی ها
مدیرعامل ایرنا تاکید کرد: به صورت جدی، اصولی و اساسی باور کنیم روابط عمومی ها انحصار خاصی ندارند و آنچه ادعا می کنیم فراگیر در عام جامعه است.

وی گفت: رقابت شرط اساسی است و اگر بتوانیم در مواجهه با افراد درست ارتباط برقرار کنیم به طور یقین مخاطب را جذب کرده و توانایی انتقال درست پیام را داریم.

مدیرعامل ایرنا در ادامه با بیان اینکه بقای هر دستگاهی به روابط عمومی آن است، گفت: ارتباط مستمر با همکاران در نهادها، دستگاه ها و سازمان ها در فضایی دوستانه همدلانه و دعوت آنها به همگرایی می تواند دستگاه ها را در رسیدن به اهداف خود کمک کند.

** ضرورت بازشناسی مدل های ارتباطی
وی همچنین بر ضرورت بازشناسی مدل های ارتباطی و آسیب شناسی در حرفه روابط عمومی تاکید کرد.

خدادی به قدمت 80 ساله ایرنا اشاره کرد و افزود: ما در خبرگزاری جمهوری اسلامی ضمن انجام تمام تکالیف حرفه ای و رسانه ای خود، صحت را فدای سرعت نمی کنیم. موضوعی که بارها آن را به همکاران خود تاکید کرده ام.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد