درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 17:52   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11569صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 31 خرداد 1393 - 05:24
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی:
روابط عمومی خلاق و پویا از الزامات موفقیت هر سازمانی است
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در بیستمین نشست شورای سیاستگذاری مدیران روابط عمومی مناطق آزاد گفت: روابط عمومی خلاق و پویا از الزامات موفقیت هر سازمانی است.
  

روابط عمومی خلاق و پویا از الزامات موفقیت هر سازمانی است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان در بیستمین نشست شورای سیاستگذاری مدیران روابط عمومی مناطق آزاد کشور که به میزبانی این منطقه در حال برگزاری است، روابط عمومی خلاق و پویا را از الزامات موفقیت هر سازمانی اعلام و اظهار کرد: با توجه به کارکردها و ظرفیتهای ارتباطی، خبری، تبلیغاتی روابط عمومی ها در دوران جدید، این نهاد نقش بسزایی در پویایی و دست یابی هر سازمانی به اهداف خود ایفا می کند.


وی بهره گیری از نیروی انسانی متخصص در حوزه های مختلف روابط عمومی را بسیار حائز اهمین ارزیابی کرد و افزود: باید علاوه بر وظایف ارتباطی برون سازمانی، روابط عمومی ها در زمینه ارتباطات درون سازمانی میان بخشهای مختلف هر سازمان نیز فعال باشند.

 

مسرور بر لزوم تحلیل و  پیش بینی روند تحولات هر منطقه از سوی روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: روابط عمومی چشم بینای هر سازمان و عامل آگاهی بخش و ارتباط دو سویه آن نسبت به جامعه هدف، مردم و افکار عمومی است و رسیدن به نقطه تبیین تحولات آینده، دقت و میزان موفقیت در تصمیم گیری و برنامه ریزی را در سازمان افزایش می دهد.

 

وی با اعلام اینکه افزایش محدوده این منطقه از 3200 هکتار به 9600 هکتار فرصتهای زیادی برای توسعه این منطقه فراهم ساخته تصریح کرد: آینده منطقه آزاد انزلی با این افزایش تضمین شده است.

 

بیستمین نشست شورای سیاستگذاری روابط عمومی مناطق آزاد کشور با حضور دکتر احمدی افزادی مشاور دبیر و مدیر روابط عمومی شورای هماهنگی مناطق آزاد، مدیران و کارشناسان روابط عمومی این مناطق به مدت دو روز در روزهای 29 و 30 خرداد ماه جاری در منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

 

منبع: ایسنا

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد