درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11569صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 31 خرداد 1393 - 05:24
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی:
روابط عمومی خلاق و پویا از الزامات موفقیت هر سازمانی است
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در بیستمین نشست شورای سیاستگذاری مدیران روابط عمومی مناطق آزاد گفت: روابط عمومی خلاق و پویا از الزامات موفقیت هر سازمانی است.
  

روابط عمومی خلاق و پویا از الزامات موفقیت هر سازمانی است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان در بیستمین نشست شورای سیاستگذاری مدیران روابط عمومی مناطق آزاد کشور که به میزبانی این منطقه در حال برگزاری است، روابط عمومی خلاق و پویا را از الزامات موفقیت هر سازمانی اعلام و اظهار کرد: با توجه به کارکردها و ظرفیتهای ارتباطی، خبری، تبلیغاتی روابط عمومی ها در دوران جدید، این نهاد نقش بسزایی در پویایی و دست یابی هر سازمانی به اهداف خود ایفا می کند.


وی بهره گیری از نیروی انسانی متخصص در حوزه های مختلف روابط عمومی را بسیار حائز اهمین ارزیابی کرد و افزود: باید علاوه بر وظایف ارتباطی برون سازمانی، روابط عمومی ها در زمینه ارتباطات درون سازمانی میان بخشهای مختلف هر سازمان نیز فعال باشند.

 

مسرور بر لزوم تحلیل و  پیش بینی روند تحولات هر منطقه از سوی روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: روابط عمومی چشم بینای هر سازمان و عامل آگاهی بخش و ارتباط دو سویه آن نسبت به جامعه هدف، مردم و افکار عمومی است و رسیدن به نقطه تبیین تحولات آینده، دقت و میزان موفقیت در تصمیم گیری و برنامه ریزی را در سازمان افزایش می دهد.

 

وی با اعلام اینکه افزایش محدوده این منطقه از 3200 هکتار به 9600 هکتار فرصتهای زیادی برای توسعه این منطقه فراهم ساخته تصریح کرد: آینده منطقه آزاد انزلی با این افزایش تضمین شده است.

 

بیستمین نشست شورای سیاستگذاری روابط عمومی مناطق آزاد کشور با حضور دکتر احمدی افزادی مشاور دبیر و مدیر روابط عمومی شورای هماهنگی مناطق آزاد، مدیران و کارشناسان روابط عمومی این مناطق به مدت دو روز در روزهای 29 و 30 خرداد ماه جاری در منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

 

منبع: ایسنا

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد