درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 02:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11473صفحه نخست » ادامه مطلب چهاریکشنبه، 25 خرداد 1393 - 19:36
کتاب فنون روابط عمومی منتشر می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "فنون روابط عمومی" تالیف مهدی باقریان توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد. در بخشی از پیشگفتار این کتاب آمده است:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  کتاب "فنون روابط عمومی" تالیف مهدی باقریان توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد. در بخشی از پیشگفتار این کتاب آمده است:

بدون شک مساله ‏ای که اکثر استادان، مدیران، کارشناسان و دانشجویان در حوزه فعالیت ‏های روابط ‏عمومی با آن مواجه هستند، فقدان و کمبود منابع جامع و کامل در زمینه فنون و تاکتیک‏ های روابط‏ عمومی است.

هدف از تدوین این اثر، جهت دادن دیدگاه منسجم و روشن نسبت به فنون روابط‏ عمومی است و ابزاری است که به وسیله آن می ‏توان به درک واحدی از روش ‏های جدید بهبود تصویر این حرفه و سازمان رسید.

در واقع این کتاب تا حدود بسیار زیادی به مطالب ناقص ارایه شده در زمینه فنون روابط ‏عمومی خاتمه می ‏دهد و به همین علت تلاش کردیم برای تدوین این کتاب، رویکرد جدیدی برای درک بهتر فنون روابط‏ عمومی ارایه کنیم.

برای دسترسی به این مطالب، ارایه یک روش جدید در درک بهتر فنون روابط ‏عمومی، کتاب‏ های مهم این حوزه را بررسی کردیم و به مطالب ارزشمندی دست یافتیم که اینک به عنوان یک کتاب مقدماتی تقدیم علاقه‏ مندان می ‏شود. در عین حال، مواردی هم وجود دارد که از قلم افتادند و در چاپ و ویرایش بعدی امکان بازگرداندن آن‏ها وجود خواهد داشت.

فهرست مطالب
این کتاب در چند فصل تهیه شده است. فصل اول، تصویری از «فنون ارتباطات میان فردی» ارایه می ‏دهد. فصل دوم به بررسی «فنون سازمانی» می ‏پردازد. «فنون رسانه ‏ای» از دیگر فصول کتاب است که سازمان را به یک بازیکن تبدیل می ‏کند. بخش چهارم مشتمل بر «فنون اینترنتی» است که درباره روش ‏های مختلف توزیع دیجیتالی اطلاعات می ‏گوید. آخرین فصل کتاب به «فنون تبلیغی» اختصاص دارد.

 

 

مرکز پخش:
66570194(021)
66943670 (021)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد