درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 06:53   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11473صفحه نخست » ادامه مطلب چهاریکشنبه، 25 خرداد 1393 - 19:36
کتاب فنون روابط عمومی منتشر می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "فنون روابط عمومی" تالیف مهدی باقریان توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد. در بخشی از پیشگفتار این کتاب آمده است:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  کتاب "فنون روابط عمومی" تالیف مهدی باقریان توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد. در بخشی از پیشگفتار این کتاب آمده است:

بدون شک مساله ‏ای که اکثر استادان، مدیران، کارشناسان و دانشجویان در حوزه فعالیت ‏های روابط ‏عمومی با آن مواجه هستند، فقدان و کمبود منابع جامع و کامل در زمینه فنون و تاکتیک‏ های روابط‏ عمومی است.

هدف از تدوین این اثر، جهت دادن دیدگاه منسجم و روشن نسبت به فنون روابط‏ عمومی است و ابزاری است که به وسیله آن می ‏توان به درک واحدی از روش ‏های جدید بهبود تصویر این حرفه و سازمان رسید.

در واقع این کتاب تا حدود بسیار زیادی به مطالب ناقص ارایه شده در زمینه فنون روابط ‏عمومی خاتمه می ‏دهد و به همین علت تلاش کردیم برای تدوین این کتاب، رویکرد جدیدی برای درک بهتر فنون روابط‏ عمومی ارایه کنیم.

برای دسترسی به این مطالب، ارایه یک روش جدید در درک بهتر فنون روابط ‏عمومی، کتاب‏ های مهم این حوزه را بررسی کردیم و به مطالب ارزشمندی دست یافتیم که اینک به عنوان یک کتاب مقدماتی تقدیم علاقه‏ مندان می ‏شود. در عین حال، مواردی هم وجود دارد که از قلم افتادند و در چاپ و ویرایش بعدی امکان بازگرداندن آن‏ها وجود خواهد داشت.

فهرست مطالب
این کتاب در چند فصل تهیه شده است. فصل اول، تصویری از «فنون ارتباطات میان فردی» ارایه می ‏دهد. فصل دوم به بررسی «فنون سازمانی» می ‏پردازد. «فنون رسانه ‏ای» از دیگر فصول کتاب است که سازمان را به یک بازیکن تبدیل می ‏کند. بخش چهارم مشتمل بر «فنون اینترنتی» است که درباره روش ‏های مختلف توزیع دیجیتالی اطلاعات می ‏گوید. آخرین فصل کتاب به «فنون تبلیغی» اختصاص دارد.

 

 

مرکز پخش:
66570194(021)
66943670 (021)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد