شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فراخوان مقاله همایش “کاربرد رسانهها و شبکههای اجتماعی در کسب و کار” آغاز شد
به گزارش ایلنا، همایشِ ملی کاربرد رسانهها و شبکههای اجتماعی در کسب کار، به همت شورای اطلاعرسانی دولت، دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها، انجمن روابط عمومی ایران، انجمن فعالان روابط عمومی ایران و شرکت لایفوب، با هدف "تبدیل تهدیدهای کسب و کار به فرصت در پانزدهم مهرماه 1393 برگزارخواهد شد.
بر اساس این، از اساتید، پژوهشگران و دانشجویان دعوت میشود تا مقالات پژوهشی، ایدهها و طرحها، تجارب موفق و مطالعات موردی خود را در محورهای:
تاثیر رسانههای نوشتاری و دیداری در تحقق اهداف سازمانی
کارکرد رسانههای اجتماعی در علوم ارتباطات
تاثیر رسانههای اجتماعی در بازدهی سازمان
روابط عمومی نوین و رسانههای اجتماعی
هوش کسب و کار اجتماعی
پردازش زبان طبیعی و متنکاوی
ابزارهای دادهکاوی در هوش کسب و کار
تحلیل شبکههای اجتماعی و هوش کسب وکار
هوش کسب و کار در حوزههای روابط عمومی و بازاریابی
تحلیل دادههای حجیم در رسانهها و شبکههای اجتماعی
به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.
|