درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 10:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11115صفحه نخست » چهارشنبه، 7 خرداد 1393 - 04:34
روسیه موتور جستجوی کاملا ملی راه‌اندازی کرد
این موتور جستجو اسپوتینک Sputnik نام دارد و طراحی آن از سال گذشته آغاز شده و پنجشنبه هفته گذشته رسما رونمایی شد.
  

روسیه موتور جستجوی کاملا ملی راه‌اندازی کرد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  این موتور جستجو اسپوتینک Sputnik نام دارد و طراحی آن از سال گذشته آغاز شده و پنجشنبه هفته گذشته رسما رونمایی شد.اسپوتینک از این پس موتور جستجوی پیش‌فرض دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی روسیه خواهد بود.

 

دولت روسیه با هدف مقابله با گوگل، یک موتور جستجوی کاملا ملی را راه‌اندازی کرد.

این موتور جستجو اسپوتینک Sputnik نام دارد و طراحی آن از سال گذشته آغاز شده و پنجشنبه هفته گذشته رسما رونمایی شد.

 

این موتور جستجو توسط شرکت‌های مخابراتی دولت روسیه همچون روس تلکام Rostelecom طراحی و مدیریت می‌شود.

 

طراحی و راه‌اندازی این موتور جستجو برای دولت روسیه حدود 42 میلیون دلار آب خورده است.

 

اسپوتینک فقط به شهروندان روسی خدمات ارائه می‌کند و در خارج از این کشور قابل دسترسی نیست.

 

اسپوتینک از این پس موتور جستجوی پیش‌فرض دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی روسیه خواهد بود.

 

پیش از این نیز دولت روسیه برای جلوگیری از نفوذ گوگل، از موتور جستجوی بومی یاندکس حمایت می‌کرد اما اخیرا پوتین اعلام کرد از آنجا که بخشی از زیرساخت‌های اصلی یاندس در آمریکا قرار دارد، امکان جاسوسی دشمنان روسیه از آن بالا است و روسیه باید یک موتور جستجوی کاملا بومی که بانک اطلاعاتی آن در داخل باشد، راه‌اندازی نماید.

 

شرکت روس تلکام اعلام کرده که بیش از 10 میلیارد سند معتبر به عنوان بانک اطلاعاتی مورد نیاز اسپوتینک جمع‌آوری کرده تا پاسخ‌هایی که اسپوتینک به جستجوهای کاربران روسی می‌دهد، کاملا ایمن باشد.

کاربران روس می‌توانند از طریق این موتور جستجو اطلاعات جالبی همچون نزدیک‌ترین فروشگاهی که فلان کالا را ارزان‌تر از بقیه عرضه می‌کند، دست پیدا کنند.

 

هم‌اکنون یاندکس با در اختیار داشتن 62 درصد کاربران، پرطرفدارترین موتور جستجوی اینترنت در روسیه است و گوگل با 28 درصد در رتبه دوم قرار دارد. دولت روسیه امیدوار است اسپوتینک طی 4 سال آینده به رتبه اول این عرصه دست پیدا کند.

 

منبع: بی باک

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد