درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 01:40   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11113صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 6 خرداد 1393 - 23:07
تکریم ارباب رجوع یک تاکتیک فراموش شده در روابط عمومی
تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در نظام اداری به عنوان یکی از برنامه های هفت گانه تحول اداری کشور پس از تصویب در شورای عالی اداری کشور از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی به کلیه دستگاه های دولتی ابلاغ گردیده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  امروزه که رقابت های اقتصادی میان سازمان ها، موسسات و نهادهای موازی برای رشد و ارتقاء و بقای فعالیت خود و همچنین جذب مخاطبان بیشتر از طریق بالا بردن کیفیت و کمیت خدمات و کالاهای ارایه شده وجود دارد، علایق، سلیقه ها و خواسته های مخاطبان توام با رفتار تکریم آمیز و رعایت شان و شئون انسانی اهمیت خود را بیشتر از قبل نمایان می کند و بدین لحاظ همه سازمان هایی که با آینده نگری و برنامه ریزی دقیق مسایل خود را به دقت مطالعه می کنند، همواره در صدد شناسایی و دستیابی به خواسته ها و انتظارات مخاطبان خود، به عنوان اصلی ترین و مهمترین محور فعالیت شان هستند.


به عبارت دیگر سازمان های مخاطب مدار که نوآوری، ابداع، خلاقیت، تنوع، تسریع و تسهیل در نوع و نحوه خدمات را با شناسایی نیاز مخاطبان و با اتکاء به خواسته ها، انتظارات و تمایلات آنان در سرلوحه برنامه ها و فعالیت خود قرار می دهند، در عرصه رقابت منطقی و سالم می توانند از دیگر رقبا، گوی سبقت را بربایند و بیش از پیش موقعیت و وضعیت خود را محکم و تثبیت نمایند. ضمن آنکه باید خاطرنشان ساخت با پیشرفت و توسعه فناوری و سمت و سو گرفتن تمامی فعالیت های سازمان ها به طرف الکترونیکی شدن، شرایط بهتر و مناسب تری در تحقق انتظارات و خواسته های مخاطبان و جلب رضایتمندی آنان که به نوعی می توان در تقلیل زمان ارایه خدمات و تنوع در نوع خدمات آن را جستجو کرد در پیش روی فعالیت سازمان ها قرار می گیرد و از طرف دیگر باید این نکته را فراموش نکرد که در شرایط و فضای کنونی که داد و ستد سریع و تبادل آنی و لحظه ای اطلاعات صورت می گیرد و هرکس می تواند در هر جا و هر لحظه در کمترین زمان به بهترین وجدیدترین اطلاعات دسترسی پیدا نماید، طبعا افزایش سطح اطلاعات و آگاهی به میزان انتظارات و توقعات افراد می افزاید و در مقابل مسئولیت و تعهدات سازمان ها و نهادهایی را که عهده دار ارایه خدمات می باشند در برخورد با مشتریان و مخاطبان و جلب میزان رضایتمندی آنان بیشتر می نماید.


بنابراین به هر میزان که سازمان ها فضای ارتباطی منطقی و مناسب تری را با مخاطبان و مشتریان فراهم نمایند و بتوانند با اتکاء به شیوه های اصولی و علمی به خواسته ها، نقطه نظرات، دیدگاه ها و تمایلات و میزان رضایتمندی آنان در مقوله های مختلف دسترسی پیدا نمایند، در مقابل می توانند با اتکاء به این سرمایه های با ارزش جهت تعدیل، اصلاح و بهبود رفتار و روش سازمانی، روند فعالیت و ارتقاء سطح کمی و کیفی آن تلاش نمایند و با مشارکت و حضور فعالانه و پویای مشتریان در عرصه تصمیم سازی و تصمیم گیری به نتایج مطلوب تری دست یابند.


تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در نظام اداری به عنوان یکی از برنامه های هفت گانه تحول اداری کشور پس از تصویب در شورای عالی اداری کشور از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی به کلیه دستگاه های دولتی ابلاغ گردیده است.


اصول و مبانی طرح عبارت بودند از:
1- شفاف و مستند سازی نحوه ارایه خدمات به ارباب رجوع
2- اطلاع رسانی از نحوه ارایه خدمات به ارباب رجوع
3- نظارت بر حسن رفتار کارکنان دستگاه ها (واحدهای) اجرایی با ارباب رجوع
4- بهبود و اصلاح روش های ارایه خدمات به ارباب رجوع
5- تدوین منشور اخلاقی سازمان در ارتباط با ارباب رجوع.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد