درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 02:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11096صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 5 خرداد 1393 - 10:58
رونمایی سایت شورای روابط عمومی استان بوشهر
به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، در نخستین گردهمایی علمی و تخصصی روابط عمومی استان بوشهر، از سایت شورای روابط عمومی استان بوشهر (www.prbu.ir) توسط استاندار بوشهر رونمایی شد.
  

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، در نخستین گردهمایی علمی و تخصصی روابط عمومی استان بوشهر، از سایت شورای روابط عمومی استان بوشهر (www.prbu.ir) توسط استاندار بوشهر رونمایی شد.
 
 استاندار بوشهر در این آیین اظهار داشت: آیین ابتکار، خلاقیت برای تاثیرگذاری و احترام به مردم و رعایت شان و جایگاه آنان از ویژگی‌های یک روابط عمومی موفق است.
 
 دکتر مصطفی سالاری اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و بخشداران و روابط عمومی‌ها ارتباط با رسانه‌ها را تقویت کرده و تعاملی دو طرفه ایجاد کنند.
 
 استاندار بوشهر یادآور شد: روابط عمومی‌ها باید با ایجاد تعاملی دوسویه بین دولت و مردم ضمن انعکاس اقدامات و برنامه‌های دولت، باید خواسته‌ها و مشکلات و دغدغه‌های مردم را نیز به دولت منتقل کنند و در این زمینه پاسخگوی خوبی باشند.
 
 وی اظهار کرد: روابط عمومی‌ها رسالت سترگی بر عهده دارند و باید با سعه صدر به وظایف و تعهدات خود در برابر مردم و دولت عمل کنند و از تلافی نقدهای غیرمنصفانه خودداری کنند.
 
 استاندار بوشهر گفت: در استان بوشهر معتقد به حذف، محدود و محروم کردن فرد یا حوزه‌ای نیستم و هیچ ورودی در این عرصه نداشته‌ایم و نخواهیم داشت و از هر کس که توان مدیریت داشته باشد استفاده خواهیم کرد.
 
 دکتر سالاری تصریح کرد: به دعواهای گروهی و جناحی کاری نداریم و این امر در تصمیم‌گیری‌ها هیچ تاثیر و دخالتی ندارد و با چتر گسترده نظام از ظرفیت همه منابع انسانی استان بهره می‌بریم.
 
 وی گفت: مدیران از روابط عمومی‌ها حمایت جدی کنند و روابط عمومی‌ها نیز فعال‌تر، قوی‌تر و موثرتر و با برنامه‌تر و با بهره‌گیری هر چه بیشتر از تجهیرات و امکانات گام برداند به گونه‌ای که در این راستا فضایی شکل گیرد که اقدامات دولت به مردم و دغدغه‌های مردم به دولت به نحو مطلوی منتقل و منعکس شود.
 
 در این آیین از سایت شورای روابط عمومی‌های استان بوشهر پرده‌برداری شد.
 
 در این مراسم همچنین از روابط عمومی‌های اداره کل ورزش و جوانان، پارس شمالی، بنادر و دریانوردی، جهاد کشاورزی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت گاز استان بوشهر به عنوان روابط عمومی‌های برتر تجلیل شد.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد