درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 15:11   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11092صفحه نخست » دوشنبه، 5 خرداد 1393 - 10:25
روابط عمومی ادارات استان حتماً بخوانند
فراخوان یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران /شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، 9 مهر 1393 به منظور ارائه چشم انداز جهانی تحولات روابط عمومی در حوزه دیجیتال در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما برگزار می شود.
  

عصرایلام: ارسالی شارا/فراخوان یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران /شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، 9 مهر 1393 به منظور ارائه چشم انداز جهانی تحولات روابط عمومی در حوزه دیجیتال در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما برگزار می شود.


به گزارش شارا، این کنفرانس که با حضور اساتید و چهره های برتر روابط عمومی، علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل می شود، به بحث و تبادل نظر و نمایش چالش ها، موفقیت ها، و مقابله با برخی از مسائل موجود و در حال ظهور پیش روی صنعت روابط عمومی می پردازد.

به علاوه، این کنفرانس رویکردی استراتژیک به روابط عمومی دو (PR.02) دارد که طی آن بر برخی موارد نظیر همکاری و رهبری برای حضور موثر و موفقیت روابط عمومی ها در رسانه های جدید خواهد پرداخت. مسائلی از قبیل آخرین روندها و تکنیک های داستانسرایی دیجیتال و تغییرات ارتباطات، روابط مشتری و مخاطب، شهرت برند و مدیریت اعتبار، استفاده از رسانه های اجتماعی در بخش های مختلف روابط عمومی و تهیه استراتژی های یکپارچه روابط عمومی در فضای آنلاین مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

در این کنفرانس، شاغلان و مشاوران روابط عمومی گردهم می آیند تا با یادگیری استراتژی های مختلف ارتباطی، راهبردهای جدیدی را برای پیشبرد فعالیت های حرفه ای و سازمانی کسب کنند.
 

محورهای اصلی همایشدبیرخانه کنفرانس، فراخوان مقاله خود را مبنی بر ارائه مقالات تحقیقی و علمی در موضوعات و محور های زیر اعلام می کند:

ارتباطات آنلاین
• روابط عمومی و رسانه های جدید (روابط عمومی در جهانی دیجیتالشده)
• روابط عمومی، رسانه های جدید و اخلاق(اخلاق رسانههای جدید)
• سواد رسانه های جدید
• استراتژی های رسانه های اجتماعی
• تولید محتوای موثر و اقتصاد رسانه های جدید
• تبلیغات در رسانههای جدید
• رسانه های جدید، حقوق بشر و قدرتمندسازی
• چالشهای فرهنگی- اجتماعی و رسانههای جدید
• رسانه های اجتماعی و مسئولیت اجتماعی
• رسانه های اجتماعی، مقاصد کسب و کار و بازاریابی آنلاین
• روابط عمومی، متن کاوی ومدیریت یکپارچه اطلاعات
• موتورهای جستجو، سئو و نقش روابط عمومی
• رسانه های تلفن همراه
• برنامه های ویدئویی
• چند رسانه ای
• اندازه گیری ROI رسانه های اجتماعی
• ارزیابی رسانه های اجتماعی و ارتباطات روابط عمومی در چشم انداز ملی وجهانی
• تکنولوژی، نوآوری و آینده روابط عمومی: کسب اطمینان از جریان تغییرات نو ظهور قبل از شروع رقابت
 
روابط رسانه ای دیجیتال
• رسانه های اجتماعی و تکنولوژی های ارتباطیو اطلاع رسانی
• رسانه های دیجیتال و استفاده از تکنولوژی های نوین در گردآوری و تجزیه و تحلیل اخبار
• چشم اندازهای رسانه ای در حال تغییر: نکات اثبات شده برای تعامل با خبرنگاران و اثرگذاران کلیدی
• اثربخشی چند رسانه ای و ترکیب صحیح چند رسانه و محتوا برای به حداکثر رساندن دسترسی
• تاثیر رسانه اجتماعی روابط عمومی و ارزش پوشش مطبوعاتی آنلاین
• استفاده از تبلیغات شبکه های اجتماعی برای ارائه هدفمند اطلاعاتی
• راه های جدید برای ویدئوهای خبرگرا
• ایجاد روابط با روزنامه نگاران در رسانه های اجتماعی

مدیریت بحران
• بنیان های برنامه ارتباطات بحران آنلاین برای پیشگیری و پاسخ
• استراتژی های ارتباط موثر با کارکنان در محیط جهانی شده و دیجیتالی در شرایط بحران
• روش های خلاقانه تهیه برنامه ارتباطی بحران
• مدیریت بحران و رسانه های اجتماعی
• دریافت موجزو پیام سازگار در هنگامه بحران و بعد از آن
• بحران، ریسک و مدیریت مسائل ارتباطی

ارتقاء شهرت و حفظ اعتبار
• استراتژی های برند و مدیریت شهرت آنلاین در چشم انداز جهانی
• مدیریت شهرت، روندها و اثربخشی روابط عمومی دیجیتال
• تغییر چشم اندازهای تکنولوژی های ارتباطی و اثرات آن بر مدیریت اعتبار
• مدیریت بحران با استفاده از رسانه ها وکانال های اجتماعی 

کمیته علمی این کنفرانس متشکل از اساتید دانشگاه های تهران، علامه طباطبائی، آزاد اسلامی، امام صادق(ع)، سوره و صدا و سیما است.
مهلت ارسال مقالات تا 30 تیر 1393 و زمان ارائه در قالب پاورپوینت روز 30 مرداد 1393 اعلام شده است.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی کنفرانس به نشانیwww.irancpr.ir رجوع نمایند

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد