درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 02:23   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11052صفحه نخست » ادامه مطلب چهاریکشنبه، 4 خرداد 1393 - 18:15
نهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-نهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشر در روابط عمومی و ارایه آثار و تجارب موفق ادارات روابط عمومی در حوزه انتشارات برگزار می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-نهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشر در روابط عمومی و ارایه آثار و تجارب موفق ادارات روابط عمومی در حوزه انتشارات برگزار می‌شود.


هادی کمرئی، رییس انجمن متخصصان روابط عمومی با اعلام این خبر، گفت: این جشنواره در سه بخش شامل رقابتی، کارگاه‌های آموزشی و همایش تخصصی تولید پیش‌بینی شده است که در بخش رقابتی این جشنواره هفت سرفصل در نظر گرفته شده که در آن انتشارات برتر حوزه روابط عمومی، بهترین برنامه انتشاراتی‌ در این حوزه همچنین بهترین تبلیغ مکتوب انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به دیگر بخش‌های این حوزه ادامه داد: انتخاب نشریه داخلی برتر، بهترین تحلیل محتوا، کارشناس و کارمند برتر انتشارات روابط عمومی و نشریه داخلی برتر نیز از دیگر سرفصل‌های این بخش هستند.

کمرئی درباره دیگر بخش‌های این جشنواره توضیح داد: در حاشیه این جشنواره برای ارتقای سطح دانش و بهبود فعالیت موسسات انتشاراتی فعال در حوزه روابط عمومی نیز کارگاه‌های تخصصی با موضوع ارتباطات و نقش روابط عمومی‌ پیش‌بینی شده است.

وی یادآور شد: نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در دو سطح ملی و استانی چهارم تیرماه سال جاری توسط انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی برگزار می‌شود.

به گفته رییس انجمن متخصصان روابط عمومی، افراد علاقه‌مند می‌توانند تا 15 خرداد سال جاری، آثار خود را به نشانی دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، بزرگراه همت مسیر غرب به شرق، بعد از برج میلاد و پل شیخ‌بهایی، تقاطع شیراز جنوبی و همت، شماره چهار، طبقه دوم، واحد 4 ارسال کنند و یا با شماره تلفن های 88617576 و 88617577 تماس حاصل فرمایند.
منبع: همشهری‌آنلاین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد