درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 09:15   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - در اینجا دلیل این است که بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11036صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 4 خرداد 1393 - 10:26
انتخاب نیروهای روابط عمومی دور از نگاه جناحی باشد
استاندار بوشهر گفت: بنای دولت استفاده از ظرفیت های نیروی انسانی است و هیچ محدودیت گروهی یا جناحی برای هیچ شخصی وجود ندارد زیرا تاثیر پذیری جناحی زیبنده نظام اسلامی ،دولت و مردم نیست ..
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مصطفی سالاری پیش از ظهر امروز در نخستین گردهمایی روابط عمومی های استان بوشهر اظهار داشت: روابط عمومی ها نقش بسیار اساسی در انتقال میزان کارکرد سازمان ها به مردم و متقابلا انعکاس دغدغه ها و مشکلات مردم به سازمانها را دارد به شرطی که از شیوه های قدیم فاصله گرفته و به شیوه های نوین روی بیاورند .

 

وی افزود: انتظار ما این است که روابط عمومی ها بتوانند از فن آوری اطلاعات و شبکه های مجازی به خوبی استفاده کرده و تعاملشان را بیش از این تعریف کنند و نظرات خودشان را بصورت منسجم ارائه داده و نظرات مردم را نیز به صورت منسجم و به مدیران انتقال دهند.

 

استاندار بوشهر عنوان کرد : مبنای این دولت بر شفافیت است و هیچ مدیری انتظار ندارد روابط عمومی کاری غیر واقعی یا بزرگنمایی شده را ارائه دهد چرا که وظیفه روابط عمومی انعکاس اهداف و سیاست های دستگاه های اجرایی و مدیران به طور شفاف است.

 

سالاری خطاب به مسئولین روابط عمومی ضمن بیان اینکه جایگاه هر انسان به میزاان فعالیت و ابتکار خودش بستگی دارد، گفت: خلاقیت و نوآوری در روابط عمومی موجب رشد هر سازمان می شود، کارگزاران روابط عمومی باید در سازماندهی کار، مدیریت مناسب داشته در مواقعی از مسائل غیر ضروری گذشته و به مواردی که ضرورت بیشتری دارد بپردازد.

 

وی خاطر نشان کرد: پاسخگویی به منزله تقابل با اهالی رسانه صحیح نیست زیرا نقد های صحیح رسانه ها، حرف های مردم هستند و انتشارخبر در رسانه ها به مثابه گفتگو با مردم است.

 

سالاری با بیان اینکه پاسخگویی به ارباب رجوع امر به معروف و نهی از منکر دستگاهای اجرایی است که بر عهده روابط عمومی ها است ، عنوان کرد: هدف ما خدمت به مردم است و انجام دادن کار مردم به بهترین شکل از وظایف ماست.

 

استاندار بوشهر تصریح کرد: این زیبنده نظام و دولت نیست که در استفاده از ظرفیت نیروهای انسانی تحت تاثیر دعوا های گروهی و جناحی قرار بگیرند.

 

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها سخنگوی هر سازمان هستند گفت: اگر ارتباط دوسویه میان مدیران و روابط عمومی ها به نحوه مطلوب برقرار شده باشد روابط عمومی  ها می توانند سخنگوی مناسبی برای دستگاه های اجرایی خود باشند.

 

سالاری اظهار داشت: بنای دولت استفاده از ظرفیت های نیروی انسانی است و هیچ محدودیت گروهی یا جناحی  برای هیچ شخصی وجود ندارد زیرا این عمل زیبنده نظام اسلامی ،دولت و مردم نیست.

 

استاندار بوشهر از سایت شورای روابط عمومی استان بوشهر رونمایی کرد

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهردر این مراسم  اظهار داشت: روابط عمومی ها چشم و چراغ نهاد خود هستند و سازمانها بدون روابط عمومی پویا هویتی نخواهند داشت چرا که امروزه ارتباط درون و میان سازمانی برعهده این بخش است.

 

وی افزود: متاسفانه روابط عمومی ها اکنون در جایگاه خود قرار ندارند و این یک حقیقت تلخ است ،هر چه مدیر یک دستگاه  اهمیت بیشتری برای روابط عمومی سازمان خود قائل شود شان و منزلت روابط عمومی مدیران و کارشناسان آن سازمان بالاتر خواهد رفت.

 

جعفری ضمن بیان اینکه گردهمایی امروز بدون تبلیغات محیطی و تنها با بهره گیری از شیوه های نوین برگزار شده است،عنوان کرد: روابط عمومی ها در ارتباط با یکدیگر همچنان نا هماهنگ عمل می کنند و بناشده  استانداری به یک روابط عمومی مرجع تبدیل شود ولی برای جمع آوری راه های ارتباطی روابط عمومی ها دچار مشکل هستیم و بعد از گذشت یکماه برخی روابط عمومی ها هنوز همکاری خوبی را در این زمینه نداشته اند.

 

وی ضمن اشاره به سایت شورای روابط عمومی های استان بوشهر خاطر نشان کرد: با رونمایی از این خواهان انسجام در بین روابط عمومی ها ،ارائه اطلاعات و مقالات تخصصی در این خصوص هستیم .

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر بیان کرد: تلاش برای بالا بردن سطح علمی و آگاهی روابط عمومی ها، برگزاری کلاس های مختلف از جمله کارهایی است که در این اداره کل برنامه ریزی شده است.

 

لازم بذکر است در این مراسم از سایت شورای روابط عمومی استان بوشهر (www.prbu.ir) توسط استاندار رونمایی شد.
 

منبع: سیراف

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد