درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 22:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10965صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 3 خرداد 1393 - 02:38
دومین همایش روابط عمومی های بهشهر/ تبیین نقش روابط عمومی ها در تحقق شعار سال
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دومین همایش و هفتمین گردهمایی روابط عمومی های بهشهر با حضور مدیران ومسئولان روابط عمومی ادارات مختلف این شهرستان برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دومین همایش و هفتمین گردهمایی روابط عمومی های بهشهر با حضور مدیران ومسئولان روابط عمومی ادارات مختلف این شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش شارا به نقل ازخبرنگار مهر، محمد تقی نورزاد فرماندار بهشهر عصر در این جلسه که روز پنج شنبه در سالن اجتماعات رستوران هشت بهشت عباس آباد بهشهر افزود: روابط عمومی ها نقش تعیین کننده در  و تحولات مختلف آن دارند که باید فعال و پویا وارد شوند.

وی با تبیین نقش روابط عمومی ها در تحقق شعار سال به ویژه در حوزه فرهنگی اظهار داشت:  با توجه به دغدغه های رهبری در حوزه اقتصاد و فرهنگ همه ما و به خصوص روابط عمومی ها باید در این راستا با تلاش بیشتری وارد شوند.

نورزاد ادامه داد: تکریم ارباب رجوع از مسائل مهمی است که باید در اولویت باشد چرا که خط مقدم ما مطالبات مردمی است و بی احترامی به مردم از هیچ دستگاه و کارمندی پذیرفته نیست.

وی گفت: اکنون کشور با تهدیدات و مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کند و لذا با توجه به تمام مشکلاتی که وجود دارد باید مقاومت کنیم و نهایت احترام و توجه به ارباب رجوع از وظایف مهم ما است.

نورزاد، مدیریت، ایمان و اخلاص، اتحاد و وحدت، نظم و پرهیز از دروغ را از شاخصه های مهم روابط عمومی ها عنوان کرد که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار بهشهر همچنین با اظهار گلایه مندی از برخی از مدیران یادآور شد: علی رغم فعالیت چند ساله شرکتهای مختلف در حاشیه خزر و اینکه بارها قرار گرفتن آنان در حوزه تقسیمات جغرافیایی اعلام شده اما برخی مدیران همچنان خود را به شهرهای همجوار نسبت می دهند.

نورزاد افزود: بنددرامیرآباد بهشهر، کارخانه صدرا، نفت خزر و پایانه در حوزه تقسیمات جغرافیایی بهشهر قرار دارد و مدیران دستگاههای مختلف باید در این زمینه اطلاع کافی داشته و روابط عمومی ها اطلاع رسانی کنند.

شهردار بهشهر نیز در این جلسه  در سخنانی گفت: در طول سال باید کار تیمی توسط روابط عمومی ها  در جهت ارتقاء و توسعه شهر انجام شود که ما هم از ایده ها و نظرات استفاده می کنیم.

حمیدآزموده افزود: شهرداری در جهت ارتقاء فرهنگ شهروندی و اهداف شهر نیازمند همراهی روابط عمومی ها و نقش سازنده آنان است.

وی ادامه داد: از نقدهای منصفانه، صحیح و صادقانه برای پیشبرد امور شهری استقبال می کنیم تا در جهت رشد و بالندگی همه جانبه گام برداریم.

همچنین در این مراسم فاطمه ذبیح پور مسئول روابط عمومی شهرداری بهشهر، فاطمه محمد جانی روابط عمومی هلال احمر بهشهر، جواد عموزاد روابط عمومی بهزیستی، سید مهدی میر کریمی روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان، علی اکبر حسن پور روابط عمومی کمیته امداد و حسین بهزادنیا روابط عمومی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی بعنوان روابط عمومی های برتر دستگاههای اجرایی شهرستان بهشهر مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد