درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 01:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10865صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1393 - 03:57
تجلیل از اولین دانش آموخته کارشناسی روابط عمومی ایران در تبریز
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همزمان با روز جهانی ارتباطات مراسمی در تالار زنده یاد مهندس بلال خیر آور در سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همزمان با روز جهانی ارتباطات مراسمی در تالار زنده یاد مهندس بلال خیر آور در سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان برگزار شد.

 

به گزارش نصرنیوز، در این مراسم که اساتید و دانشجویان رشته های کاردانی و کارشناسی روابط عمومی حضور داشتند ، سید محمدکسرایی از اولین دانش آموختگان تبریزی دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه تهران در سال  1346 در سخنانی گفت: روابط عمومی در شفاف سازی امور عمومی و سازمان ها نقش موثری دارند و در جوامع توسعه یافته بخشی از آگاهی های مردم مدیون نهاد روابط عمومی است.

 

وی گفت:شناخت افکار عمومی و تاثیر گذاری در آنها و مشارکت در توسعه یک جامعه از دیگر وظایف بنیادین روابط عمومی هاست.

وی افزود: روابط عمومی و روزنامه نگاری دیوار به دیوار همسایه هستند و نقش آگاه سازی، شفاف سازی و انتقاد از نابه سامانی ها را عهده دارند و امروز ادارت و سازمانهای دولتی و غیر دولتی باید ضمن بها دادن به قلب و مغز سازمان به تقویت این نهاد بپردازند.

 

در ادامه این مراسم محمد فرج پور مدرس علوم ارتباطات و روابط عمومی مراکز آموزش عالی تبریز نیز گفت: ظهور جامعه اطلاعاتی در عصر حاضر و توسعه عمیق شبکه های ارتباطی و پیام های دیجیتال،نهاد روابط عمومی را وارد مرحله نوینی کرده و امروز هیچ سازمان و نهادی بدون داشتن شبکه های ارتباطی و اتصال به بزرگراه های اطلاعاتی نمیتواننددر تولید پیام های انبوه دیجیتال و مخاطب پسند  موفق باشند.

 وی گفت: نشر اطلاعات لحظه به لحظه در فضای مجازی با استفاده از تکنولوژی های نوین ارتباطی در حال انجام است و تصور دنیای بدون ارتباطات و اطلاعات و رسانه و پیام و محصولات فرهنگی تقریبا محال است.

 

وی گفت: سواد اطلاعاتی ورسانه ای  عموم مردم بالا رفته و اکثر شهروندان در نقد اطلاعات توانمند شده اند و راه کاربرد عقلایی و هوشیارانه آن نیز فراهم شده است.

وی از روابط عمومی به عنوان منادیان تصویر ساز استراتژیک و جلب اعتماد عمومی ، مشارکت همگانی و سرمایه اجتماعی یاد کرد و گفت: زمان روابط عمومی های بله قربان گو  و توجیه گر سپری شده است و انتظار افکار عمومی از همه سازمانها و نهاد های دولتی و غیر دولتی ایفای وظایف و رسالت های سنگین در راستای اطلاع رسانی، شفاف سازی،اعتمادسازی ، تیز بینی و مسئولیت اجتماعی است. آنان بهتر میدانند که وظیفه همه سازمان ها و نهاد ها در وهله اول خدمت به خلق و کسب سود اجتماعی است و توسعه انسانی ، فرهنگی و جغرافیایی بدون مشارکت عموم امکان پذیر نیست.

 

رییس اسبق شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان شرقی افزود : متاسفانه در سالهای اخیر اکثر روابط عمومی های استان به دنبال توجیه مثبت عملکرد سازمانی خود هستند و از پاسخگویی به مطالبات عمومی طفره میروند.

 

در ادامه این مراسم حسینیان استاد ارتباطات و تبلیغات نیز با اشاره به شکل گیری تمدن ها گفت:  روح دموکراسی و حکومت مردم بر مردم در جوامع گذشته و حال با توجه به مقوله ارتباطات شکل گرفته و تولید نیاز های جدید جوامع و شناخت آنها و قدرت پاسخگویی به افکار عمومی از وِیژگی ارتباطات مدرن است. وی گفت: همه شواهد و براهین نشان میدهد که جوامع متمدن و توسعه یافته به مقوله ارتباطات ، اعتماد سازی و مشارکت اجتماعی بهای لازم را داده اند.

 

در پایان این مراسم اساتید و دانشجویان علوم ارتباطات و روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با اهدای لوحی از سید محمد کسرایی آذر از اولین دانش آموختگان کارشناسی روابط عمومی نیم قرن گذشته کشور تجلیل به عمل آوردند.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد