درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 19:18   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10811صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1393 - 05:54
زنجان
نقش مهم روابط عمومی ها در ایجاد ارتباط بین دستگاه اجرایی و مخاطبان جامعه
استاندار زنجان هدف اصلی روابط عمومی را ایجاد ارتباط بین دستگاه اجرایی و مخاطبان جامعه عنوان کرد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  استاندار زنجان درجمع مدیران روابط عمومی دستگاه های دولتی استان زنجان، با اشاره به مسیر تحولی مفهوم روابط عمومی  گفت: امروزه نگاه های مدرن تر و شفاف تری نسبت به مفهوم روابط عمومی ایجاد شده و اکنون رسمی ترین مواضع و سیاستهای دستگاه از طریق روابط عمومی انعکاس می یابد.

 

انصاری به نقش مهم روابط عمومی در داخل دستگاه اجرایی اشاره کرد و افزود : روابط عمومی هر سازمان با داشتن اطلاعات دقیق و آشنایی کامل از ماموریتهای درون سازمانی خود باید بتواند هدایت کننده و پاسخگوی افکار عمومی باشد.

 

وی کارکرد مهم دیگر روابط عمومی در دستگاه اجرایی را ایجاد سیستم نظام مند برای آگاهی به موقع از کلیه اتفاقات داخل دستگاه عنوان کرد و ادامه داد : روابط عمومی هر دستگاه اجرایی موظف است با فضاسازی مناسب، محیط اداری را به گونه ای آراسته نماید که مراجعین با حضور در آن دستگاه احساس مطلوبی درخصوص دریافت پاسخ مناسب برای درخواست خود داشته باشند.

 

استاندار زنجان اطلاع رسانی به هنگام، سنجش دقیق افکار عمومی، ایجاد مفاهمه بین مسئولین دستگاه و مردم و ارتباط موثر با رسانه ها را ازدیگر وظایف روابط عمومی عنوان کرد.

 

انصاری روابط عمومی‌ها را سخنگوی دستگاه اجرایی دانست و ادامه داد: در عصر حاضر مردم از شیوه های گوناگونی به اطلاعات دسترسی دارند و پنهان کردن اطلاعات از مردم موجب سلب اعتماد عمومی از روابط عمومی ها می شود و امری جبران ناپذیر است.

 

وی استفاده از ابزار رسانه را از ملزومات کار روابط عمومی عنوان کرد و افزود: رسانه‌ها آینه افکار عمومی هستند و باید در مشارکت اجتماعی و اطلاع رسانی دقیق به مردم مورد استفاده قرار گیرند.

 

استاندار زنجان به وظایف مدیران دستگاهها در قبال روابط عمومی ها اشاره و اضافه کرد : تثبیت وضعیت شاغلین در روابط عمومی ها، پرهیز از تغییرات زودهنگام، برگزاری دوره های آموزشی جهت ارتقاء دانش و مهارت کارکنان روابط عمومی و ایجاد امکان تعامل با روابط عمومی سایر دستگاههای اجرایی از اقداماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

انصاری بر لزوم گسترش تعامل روابط عمومی ها با رسانه ها تاکید و خاطر نشان کرد: رسانه های آیینه تمام نمای جامعه بوده و در اطلاع رسانی از تمامی موضوعات نقش موثری دارند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد