درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 21:18   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10796صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1393 - 08:19
آگاه سازی، اعتماد و مشارکت آفرینی محور کاری روابط عمومی است
مدیرکل زندان های خراسان شمالی آگاه بخشی، اعتماد، مشارکت آفرینی و تبادل اندیشه را از جمله مهم ترین محور اصلی فعالیت روابط عمومی ها بر شمرد.
  

آگاه سازی، اعتماد و مشارکت آفرینی محور کاری روابط عمومی است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  بلوکی با بیان مطلب در جلسه کمیته اطلاع رسانی و طرح تکریم ارباب رجوع در بین مسئولین روابط عمومی زندانهای خراسان شمالی افزود: نقش ارتباطات در جهان امروز از جایگاه ویپه ای برخوردار است و روز ملی ارتباطات و روابط عمومی می تواند محملی مناسب در راستای اعتلای هر چه بیشتر نام و جایگاه روابط عمومی باشد.

 

بلوکی گفت: روابط عمومی ها با برخورداری از دانش تخصصی و پایبندی به اصول حرفه ای و اخلاقی، ضمن شناخت صحیح مسئولیت ها، نیازها و منافع متقابل سازمان خود با رسانه ها را حفظ کرده و با استفاده از راهکارهای مناسب ارتباطی و پرهیز از انتظارات نامعقول و غیر منطقی سعی در ارائه اطلاعات و اخبار شفاف سازمان دارد.

 

وی با تاکید بر اینکه در صورتی که بتوان از تمام ظرفیت های محور کاری روابط عمومی ها به بهترین شکل ممکن بهره برد، تصریح کرد: در این زمان می توان انتظار خلق شگفتی داشت.

این مسئول اظهار کرد: یک روابط عمومی باید مطلع ترین فرد سازمان خود باشد چرا که یک روابط عمومی موفق یک سخنگو و شاید فردی به مراتب بالاتر از آن باشد.

 

مدیر کل زندانهای استان افزود: موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

 

وی روابط عمومی را به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان دانست وتصریح کرد: روابط عمومی مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

 

بلوکی اضافه کرد  آنچه اهمیت دارد این است که کار روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت است.

 

گفتنی است؛ مدیر کل زندانهای خراسان شمالی در پایان جلسه ضمن تقدیر از مسئولین روابط عمومی اداره کل و زندانهای تابعه با اهداء لوح تبریک و کارت هدیه، از صدا و سیمای استان و نیز خبر گزاریها و مطبوعات استان به جهت ترویج، انعکاس اهداف و سیاستهای سازمان و آگاه سازی جامعه تشکر کرد.

 

منبع: نسیم

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد