درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:02   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10765صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 28 اردیبهشت 1393 - 11:57
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:
روابط عمومی ها متناسب با افکار عمومی طرح و برنامه ارائه دهند
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: روابط عمومی ها باید متناسب با افکار عمومی طرح و برنامه ارائه دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  علیرضا یونسی ظهر یکشنبه 28 اردیبهشت در همایش مدیران روابط عمومی مازندران که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد، زیربنا ی انقلاب اسلامی را حریت و جوانمردی دانست و افزود: انقلاب اسلامی به دلیل داشتن روح الهی ماندگار شده است .

 

وی ادامه داد: زندگی و روابط اجتماعی ما از اندیشه الهی دینی شکل گرفته است و شیوه فردی اجتماعی و سیاسی و اقتصادی ما هم بر اساس فرهنگ تدوین و تنظیم شده است .

معاون سیاسی امنیتی استاندارمازندران ادامه داد :جلسات باید از شکل نمایشی بیرون رفته و به سمت محتوای پیش برود تا بتواند دستاوردهای علمی به همراه داشته باشد .

 

یونسی با بیان اینکه امروزه دنیا به سرعت در حال بهره گیری ابزارهای علم روز است گفت: باید در حد توان خود از دستاوردهای علوم و فنون به خصوص در حوزه مجازی ،اینترنت و فناوری به سمت بالندگی و شکوفایی حرکت کنیم .

 

وی با اشاره به اینکه مازندران در بهره گیری از اینترنت در رتبه اول کشوری قرار دارد گفت: در تمام ابعاد علمی ،فضیلتی و اخلاقی جز برگزیدگان هستیم .

 

یونسی خاطرنشان کرد: تجربیات روابط عمومی برتر در سراسر کشور باید شناسایی شود و سازمان ها و روابط عمومی ها موفق خواهد بود که حاصل کار خود را به زیباترین شکل به نمایش بگذارند.

 

وی تصریح کرد: روابط عمومی ها باید به دست آوردهای علمی روز آگاه باشند.

 

یونسی با بیان اینکه  روابط عمومی ها باید به سمت زیبا سازی و زیباشناسی حرکت کنند گفت : روابط عمومی ها باید روح آزادگی ،صداقت ،راستگویی،امید و شادابی را در کار  و مطالب خود به زیباترین شکل جلوه دهند .

 

وی ادامه داد: امروز سازمان های موفق هستند که کارکنان نسبت به سازمان خود وفادار باشند و با عشق و علاقه روح همبستگی سازمان را تقویت کنند .

 

یونسی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید متناسب با افکار عمومی طرح و برنامه ارائه دهند گفت : موفقیت در روابط عمومی ها اعتبار افکار عمومی است .

 

وی خاطرنشان کرد: امروزه یکی از مشکلات که ارباب رجوع ها مطرح  می کنند برخورد نا مناسب کارکنان برخی از سازمان ها است که در این راستا روابط عمومی ها باید برنامه ای را اتخاذ کنند که ارباب رجوع ها با رضایت آن سازمان را ترک کند .

 

منبع: ایسنا

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد