درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 08:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10761صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 28 اردیبهشت 1393 - 07:54
روابط عمومی های ملایر تجلیل شدند
صداقت و سیاست مداری ویژگی روابط عمومی خوب است
فرماندار ویژه ملایر و معاون استاندار همدان گفت: صداقت و سیاست مداری در ارائه مطالب و بیان اخبار به مسئولان و مردم از ویژگی های روابط عمومی خوب است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  "مصطفی آزادبخت" در مراسم تجلیل از روابط عمومی ادارات و سازمانهای ملایر در بیمارستان دکتر غرضی، افزود: روابط عمومی و برقراری ارتباط یکی از مزیت های انسان نسبت به سایر مخلوقات است که این وظیفه در ادارات به دو بخش درون سازمانی و برون سازمانی تقسیم می شود.

 

وی اظهار کرد: روابط عمومی ها در وظیفه درون سازمانی خود باید ارتباطی تنگاتنگ و کارشناسی با مدیر اداره و سازمان داشته و گزارش هایی صحیح به وی ارائه دهند.

 

آزادبخت با بیان اینکه یافتن نقاط ضعف و چاره جویی برای حل آنها باید در دستور کار روابط عمومی ها باشد، تصریح کرد: نقطه ضعف ادارات نباید مطرح و بیان شود و این موضوع با صداقت منافات ندارد بلکه باید به فکر راهی برای برطرف کردن ضعف ها باشیم.

 

وی ارتباط مطلوب با اصحاب رسانه و خبرنگاران را یکی از مهمترین و کلیدی ترین وظایف روابط عمومی ها دانست.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: یک روابط عمومی موفق افکار، توقعات و انتظارات مردم را دریافته و به مدیران انتقال می دهد و این امر در سایه ارتباطی صمیمی با مخاطبان و ارباب رجوع میسر می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: دریافت دیدگاهها و نظرات مردم و تجزیه و تحلیل آنها می تواند در بهبود عملکرد ادارات نقشی موثر و برجسته داشته باشد.

 

منبع: ایسنا

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد