درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 07:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10618صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 25 اردیبهشت 1393 - 13:06
پیام استانداری زنجان به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری زنجان طی اطلاعیه‌ای، 27 اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی را تبریک گفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری زنجان طی اطلاعیه‌ای، 27 اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی را تبریک گفت.
 
 به گزارش شارا، به نقل از روابط‌عمومی استانداری زنجان، در این اطلاعیه آمده است که 27 اردیبهشت‌ماه، روز ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی است تا به نقش و اهمیت جایگاه روابط‌عمومی پرداخته و از آن به عنوان هنر هشتم در ابعاد تعامل با افکار عمومی و مدیران به منظور افزایش کارایی در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی یاد شود.
 
 امروز نقش روابط‌عمومی در تصمیمات استراتژیک سازمان، نقش کلیدی داشته و نماد مدیریت علمی و حرفه‌ای در عصر ارتباطات نوین محسوب می‌شود. روابط‌عمومی یکی از ارکان مدیریت و بخشی از نظام رسانه‌ای است که برای خدمت به مردم و مدیریت هوشمندانه مدیران ضروری است، تا شرایط ایده‌آل را برای ارتباط منطقی و هدفمند در دستگاه‌ها فراهم آورند.
 
 روز ارتباطات و روابط‌عمومی بهانه‌‌ای است تا بار دیگر یادآور شویم که نماد توسعه یک جامعه در گرو ساز و کارهایی است که مردم‌مداری و احترام به انسان‌ها در اولویت آن قرار دارد و افزایش این کارکردها سطح مشارکت آحاد جامعه را در پی خواهد داشت.
 
 لذا این روز را به تمامی هم‌سنگران در عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی تبریک عرض نموده و امیدوارم در پیشبرد اهداف عالیه نظام در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری ثابت‌قدم و در پرتو عنایات الهی موفق و پیروز باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد