درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 22:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10604صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 24 اردیبهشت 1393 - 19:05
شورای هماهنگی روسای مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی با حضور یادگار امام
معزی: ارتباط روابط عمومی ها با موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی به ایام برگزاری مراسم بزرگداشت امام محدود نشود
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر شورای اطلاع رسانی دولت: ارتباط با موسسه تنظیم نشر آثار امام به عنوان مرجع رسمی و قانونی ترویج آثار رهبر کبیر انقلاب اسلامی نباید به ایام برگزاری بزرگداشت امام محدود شود و ما باید ارتباطی دائمی در تمام طول سال برای شناخت و ترویج اندیشه های امام داشته باشیم.

 

ارتباط روابط عمومی ها با موسسه تنظیم نشر آثار امام خمینی نباید به ایام برگزاری مراسم بزرگداشت امام محدود شود و ما باید ارتباطی دائمی در تمام طول سال برای شناخت و ترویج اندیشه های امام داشته باشیم.


به گزارش خبرنگار جماران، علیرضا معزی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت که در جلسه شورای هماهنگی روسای مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در جماران سخن می‌گفت با بیان این مطلب افزود: در سال‌های گذشته مجموعه اطلاع‌رسانی دولت با بیت حضرت امام و ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت امام خمینی ارتباطات چندانی نداشتند. هرچند علل مختلفی را می‌توان برای این گسست ارتباطات ذکر کرد اما با توجه به فراهم شدن شرایط و زمینه برای این ارتباط مجدد بهتر است فرصت پیش آمده مورد توجه قرار بگیرد.

 

وی ادامه داد: این موضوع مهم باید در دستور کار روابط عمومی‌ها قرار بگیرد که برای ترویج اندیشه‌های امام خمینی(س)، چگونه و چه تبلیغاتی را می‌توانیم در بدنه اجرایی دولت به کار بگیریم تا بتوانیم ضعف‌ها و کمبود‌های پیش آمده در سال‌های گذشته را از بین ببریم.
 

وی افزود: بزرگ‌ترین نقد به سیاست‌های تبلیغی و آنچه در بدنه دولت و سایر مجموعه‌های نظام وارد است را می‌توان شعار‌زدگی دانست. در واقع شعار‌زدگی در ظاهر باعث زیاد شدن گفته‌ها و سخنان امام در فضای تبلیغاتی می‌شود ولی نتیجه، کم شدن تاثیر‌گذاری این سخنان خواهد بود. به گونه‌ای که در حال حاضر به اسم آرمان و ارزش‌های انقلاب چیزهایی عنوان می‌شود که باعث دور شدن از اندیشه و ارزش‌های واقعی امام می‌شود.

 

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت گفت: این امر بسیار مهم است که به چه طریق می‌توان رهنمودهای امام در حوزه‌ها و زمینه‌های مختلف را به کار بست. برای تحقق این امر هم باید به اندیشه‌های امام بازگشت و بعد از مطالعه این افکار و اندیشه‌ها برای عمل به آن‌ها همت کرد.


معزی در ادامه متذکر شد: ارتباط با موسسه تنظیم نشر آثار امام به عنوان مرجع رسمی و قانونی ترویج آثار رهبر کبیر انقلاب اسلامی نباید به ایام برگزاری بزرگداشت امام محدود شود و ما باید ارتباطی دائمی در تمام طول سال برای شناخت و ترویج اندیشه‌های امام داشته باشیم.
 

وی با تأکید بر ضرورت ارتباط دائمی روابط عمومی‌ها با مرجع ترویج افکار و اندیشه‌های امام در همه طول سال گفت: بخشی از ایجاد این ارتباط به عهده موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی است که به روابط عمومی‌ها برای تولید محتوا بر مبنای اندیشه‌های امام کمک کند و در ابتدای امر خود روابط عمومی‌ها را با این افکار آشنا سازد تا بتوانند بر این اساس عمل کنند.


معزی افزود: مجموعه روابط عمومی دولت نیز در کنار موسسه تنظیم و نشر آثار امام هست تا در کنار این مجموعه بتواند کاری کند که اهداف بلند در اندیشه‌های حضرت امام بیش از پیش تشریح شود.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد