درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 - 00:07   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10556صفحه نخست » دوشنبه، 22 اردیبهشت 1393 - 09:48
نیمی از مدیران آی‌تی به‌دنبال سازگاری با استراتژی‌های سازمانی هستند
در حالی که مدیران اطلاعاتی می‌کوشند بین واحد فناوری اطلاعات و واحد تجاری سازمان هماهنگی بیشتری برقرار کنند، مطالعه جدید انجام شده به سفارش مرکز Red Had نشان می‌دهد همچنان موانعی وجود دارد که از یکپارچگی بخش‌های فناوری و تجاری سازمان جلوگیری می‌کند.
  

نیمی از مدیران آی‌تی به‌دنبال سازگاری با استراتژی‌های سازمانی هستند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، به گزارش وب‌سایت itp، این بررسی را مرکز IDG Research انجام داده است و طی آن ۱۰۰ نفر در سطح مدیران فناوری سازمان‌ها و رده‌های بالا‌تر مورد نظرسنجی قرار گرفتند و در مورد نقش‌ کنونی خود و پست آتی به عنوان مدیر اطلاعاتی سازمان به سوالات پاسخ دادند.


بر اساس نتایج به‌دست آمده، تعداد زیادی از مدیران اطلاعاتی سازمان و مدیران ارشد حوزه IT سازمان بخش اعظم زمان خود را صرف حرکت روبه‌جلو در این زمینه می‌کنند و ۴۸ درصد این افراد اعلام کرده‌اند که ارتقا فعالیت‌های حوزه IT و قابلیت‌های اجرایی سیستم‌ها یکی از ۵ حوزه‌ای بوده است که روی آن تمرکز داشته‌اند.


در این میان ۴۷ درصد افراد یاد شده اظهار داشتند که اجرای سیستم‌ها و معماری جدید یکی از ۵ هدف اصلی آن‌ها محسوب می‌شده است.


برخلاف درخواست روزافزون فضای کاری، بسیاری از مدیران اطلاعاتی همچنان در فعالیت‌های تجاری سازمان هم حضور دارند و ۴۵ درصد این افراد ادعا کرده‌اند بخش اعظم زمان خود را به سازگاری نوآوری‌های فناورانه با اهداف تجاری اختصاص می‌دهند.


بر اساس نتایج این بررسی، مدیران IT در سازمان تمایل دارند زمان بیشتری را برای مشارکت در استراتژی‌های سازمانی اختصاص دهند. زمانی که از این افراد در مورد اختصاص زمان بیشتر طی ۳ تا ۵ سال آینده سوال شد، ۴۸ درصد آن‌ها پاسخ دادند که ترجیح می‌دهند فرصت‌های بیشتر برای رقابت در فضاهای مختلف را شناسایی کنند.


علاوه بر این، ۴۲ درصد اظهار داشتند که ترجیح می‌دهند همکاری‌های فضای IT و تجارت نزدیک‌تر شود، ۴۱ درصد به ارایه نوآوری‌های مخصوص کسب‌وکار اشاره کردند و ۳۵ درصد هم گفتند که می‌خواهند نوآوری‌های فناوری اطلاعات را با اهداف سازمانی تطبیق دهند.

 

منبع: همکاران سیستم

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران


  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران


  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد