درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 09:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10556صفحه نخست » دوشنبه، 22 اردیبهشت 1393 - 09:48
نیمی از مدیران آی‌تی به‌دنبال سازگاری با استراتژی‌های سازمانی هستند
در حالی که مدیران اطلاعاتی می‌کوشند بین واحد فناوری اطلاعات و واحد تجاری سازمان هماهنگی بیشتری برقرار کنند، مطالعه جدید انجام شده به سفارش مرکز Red Had نشان می‌دهد همچنان موانعی وجود دارد که از یکپارچگی بخش‌های فناوری و تجاری سازمان جلوگیری می‌کند.
  

نیمی از مدیران آی‌تی به‌دنبال سازگاری با استراتژی‌های سازمانی هستند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، به گزارش وب‌سایت itp، این بررسی را مرکز IDG Research انجام داده است و طی آن ۱۰۰ نفر در سطح مدیران فناوری سازمان‌ها و رده‌های بالا‌تر مورد نظرسنجی قرار گرفتند و در مورد نقش‌ کنونی خود و پست آتی به عنوان مدیر اطلاعاتی سازمان به سوالات پاسخ دادند.


بر اساس نتایج به‌دست آمده، تعداد زیادی از مدیران اطلاعاتی سازمان و مدیران ارشد حوزه IT سازمان بخش اعظم زمان خود را صرف حرکت روبه‌جلو در این زمینه می‌کنند و ۴۸ درصد این افراد اعلام کرده‌اند که ارتقا فعالیت‌های حوزه IT و قابلیت‌های اجرایی سیستم‌ها یکی از ۵ حوزه‌ای بوده است که روی آن تمرکز داشته‌اند.


در این میان ۴۷ درصد افراد یاد شده اظهار داشتند که اجرای سیستم‌ها و معماری جدید یکی از ۵ هدف اصلی آن‌ها محسوب می‌شده است.


برخلاف درخواست روزافزون فضای کاری، بسیاری از مدیران اطلاعاتی همچنان در فعالیت‌های تجاری سازمان هم حضور دارند و ۴۵ درصد این افراد ادعا کرده‌اند بخش اعظم زمان خود را به سازگاری نوآوری‌های فناورانه با اهداف تجاری اختصاص می‌دهند.


بر اساس نتایج این بررسی، مدیران IT در سازمان تمایل دارند زمان بیشتری را برای مشارکت در استراتژی‌های سازمانی اختصاص دهند. زمانی که از این افراد در مورد اختصاص زمان بیشتر طی ۳ تا ۵ سال آینده سوال شد، ۴۸ درصد آن‌ها پاسخ دادند که ترجیح می‌دهند فرصت‌های بیشتر برای رقابت در فضاهای مختلف را شناسایی کنند.


علاوه بر این، ۴۲ درصد اظهار داشتند که ترجیح می‌دهند همکاری‌های فضای IT و تجارت نزدیک‌تر شود، ۴۱ درصد به ارایه نوآوری‌های مخصوص کسب‌وکار اشاره کردند و ۳۵ درصد هم گفتند که می‌خواهند نوآوری‌های فناوری اطلاعات را با اهداف سازمانی تطبیق دهند.

 

منبع: همکاران سیستم

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد