درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 15:42   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
  هوش مصنوعی جدید مایکروسافت چهره‌ها را از روی عکس‌ها متحرک می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10551صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 22 اردیبهشت 1393 - 08:56
فهرست مقالات نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک اعلام شد
دبیرکل نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک فهرست مقالاتی که در این همایش ارائه می‌شوند را اعلام کرد.
  

فهرست مقالات نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک اعلام شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، امیر لعلی با بیان اینکه نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با موضوع «روابط‌عمومی الکترونیک و مدیریت افکار عمومی» در روز 27 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، گفت: در این همایش 13 مقاله ارائه خواهد شد که عناوین مقالات به این شرح است:

 

- برندینگ هوشمند در شبکه‌ای از ارتباطات همگان با همگان روابط‌عمومی‌های نوین- دکتر محمد سلطانی‌فر

- شبکه‌های اجتماعی و راهبردهای ساخت افکارعمومی در سازمان روابط‌عمومی- دکتر حسن بشیر

- شبکه‌های اجتماعی؛ چالش در تعریف افکارعمومی- دکتر مجید رضائیان

- اعتماد مخاطب، بزرگ‌ترین سرمایه روابط‌عمومی در عصر اطلاعات- دکتر اسماعیل قدیمی

- کاربرد شبکه‌های اجتماعی موبایلی در روابط‌عمومی الکترونیک- دکتر حمید ضیایی‌پرور

- رویکردهای نوین در روابط‌عمومی- دکتر حسین امامی

- کاربرد رسانه‌های اجتماعی در هدایت افکار عمومی- جواد افتاده

- استراتژی «ریسمان قرمز» در روابط‌عمومی الکترونیک (و شبکه‌های اجتماعی)- حمید شکری خانقاه

- فریب افکارعمومی  در عصر رسانه های تعاملی و پیچیده- سعید نوری آزاد

- نقش بازی‌های جدی در مدیریت افکار عمومی- مریم سلیمی و بهروز مظلومی‌فر

- چالش‌های مدیریت افکارعمومی از طریق فناوری‌های ارتباطی وب 2.0- رضا قربانی

- بازاریابی هوشمند و پایش افکار در شبکه‌های اجتماعی با به‌کارگیری تکنیک‌های داده‌کاوی- سیروس دهقان

- روابط‌عمومی الکترونیک و کمپین‌های فراگیر تبلیغاتی در فضای مجازی- علی اسماعیل‌زاده

 

دبیرکل نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک تصریح کرد: کمیته علمی همایش با حساسیت فراوانی مقالات رسیده به این دبیرخانه را بررسی کرده و تلاش شده است تا مقالات کاربردی‌تر برای ارائه در همایش انتخاب شود.

 

گفتنی است «روابط‌عمومی الکترونیک و روش‌های پایش افکار عمومی»، «متقاعدسازی در روابط‌عمومی الکترونیک»، «روابط‌عمومی الکترونیک و اعتمادسازی در مخاطب»، «روابط‌عمومی الکترونیک و استفاده از رسانه‌های اجتماعی در مدیریت افکار عمومی»، «روابط‌عمومی الکترونیک و فضاسازی رسانه‌ای»، «روابط‌عمومی الکترونیک و کمپین‌های فراگیر تبلیغاتی» و «روابط‌عمومی الکترونیک و برخورد با شایعه»  محورهای این همایش را تشکیل می‌دهند که در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

 

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت www.eprcenter.ir مراجعه کنند.

 

منبع: دبیرخانه نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد