درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 01:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10513صفحه نخست » یکشنبه، 21 اردیبهشت 1393 - 06:20
نکات مدیریتی
راهنمایی برای استخدام بهترین نیرو
تکنولوژی جدید امکان ایجاد ارتباط بین دوستان، خانواده، همکاران و حتی مشتریان را در هر جای دنیا آسان‌تر کرده است. اما اگر شرکتی بخواهد با متقاضیان کار ارتباط داشته باشد، چه کاری باید انجام دهد؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، بریان ساتر، رئیس بازاریابی شرکت تکنولوژی و نرم‌افزار Wasp Bracode که با کسب‌وکارهای کوچک کار می‌کند، می‌گوید «از بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک می‌شنوم که استخدام نیرو برای آنها مثل یک کابوس است. اما برخی ابزارهای داده‌های بزرگ و خدمات وب هستند که به این مشکل حمله می‌کنند.» برخی از راه‌هایی که به کارفرمایان کمک می‌کند روش‌های قدیمی آگهی دادن برای استخدام نیرو را کنار بگذارند، معرفی می‌کنیم:


هوشمندتر شدن سایت‌های کاریابی
آگهی‌های استخدام آنلاین، ابتکار تازه‌ای نیستند. شرکت‌ها به سایت‌های کاریابی می‌گویند به دنبال چه کسی هستند و متقاضیان کار هم اطلاعاتی در مورد خودشان را در اختیار این سایت‌ها قرار می‌دهند و کاری که سایت انجام می‌دهد، این است که افراد مناسب را به کارفرمایان مناسب معرفی ‌می‌کند.  اما این کار جالب، این روزها پیچیده‌تر شده است.  به گفته ساتر، «در دنیای داده‌های بزرگ، ابزارهای بسیار تاثیرگذاری ظهور کرده‌اند که می‌توانند انبوه سایت‌های کاریابی را با سرعت بالایی مرور کنند، داده‌های بیشتری را با استفاده از رزومه‌ها و استخدام‌های اخیر تحلیل کنند و لیست بهتر و هدفمندتری از متقاضیان کار به کارفرمایان ارائه کنند.» وی می‌افزاید که استخدام نیرو یکی از سخت‌ترین چالش‌های شرکت خود او هم بوده است.  ساتر می‌گوید «من فکر می‌کنم در آینده هر چه بیشتر با انواع خدمات کمک به استخدام بر اساس داده‌هایی که کسب‌وکارهای کوچک را هدف قرار می‌دهند، مواجه می‌شویم


فرصتی از دست رفته
کارشناسی می‌گوید، کسب‌وکارهای کوچک اغلب یکی از قدرتمندترین ابزارهای استخدام نیروی خود را که در دستشان است، نادیده می‌گیرند: وب‌سایت شرکت‌شان


 پاتریشیا فریم، مالک شرکت مشاوره‌ای «استراتژی‌ برای منابع انسانی» می‌گوید «حیرت‌آور است که بسیاری از کسب‌وکار‌های کوچک و نوپا سایتی دارند که هیچ ربطی به موسسان آن یا فرهنگ شرکت ندارد یا در مورد فرصت‌های شغلی هیچ اشاره‌ای در آن نشده است ارزیابی‌های او نشان می‌دهد بیش از نیمی از شرکت‌هایی که با آنها برخورد داشته، چنین بخشی در وب‌سایت خود نداشته‌اند.  «همه آنچه نیاز دارید بخشی در صفحه وب است که مزایا و خدمات شرکت به کارکنان را توضیح می‌دهد. این فرصتی‌ است که بسیاری ازشرکت‌ها از دست می‌دهند


اینترنت و گنجینه اطلاعات
بعد از اینکه تعداد زیادی رزومه را جمع کردید، فرآیند بررسی آنها فرامی‌رسد و این مرحله‌ای است که برخی کارفرمایان استفاده مفیدتری از اینترنت می‌کنند.  فریم می‌گوید «کسب‌وکارهای کوچک معمولا بخش جداگانه‌ای برای منابع انسانی ندارند، چون استطاعت مالی آن را ندارند. بنابراین، منظور ما این نیست که شرکت‌ها عملیات استخدام نیرو را کاملا از طریق وب‌سایت خود انجام دهند، بلکه از این طریق بتوانند بیشتر در مورد متقاضیان مورد نظر تحقیق کنند.» او در پایان اشاره می‌کند که شرکت‌های کاریابی می‌توانند اطلاعاتی غنی در مورد استخدام‌های احتمالی را کشف کنند، اما برای آن دسته از کارفرمایانی که در مضیقه مالی هستند، مروری سریع در اینترنت و سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند LinkedIn اغلب منجر به دستیابی به اطلاعاتی می‌شود که در تصمیم‌گیری به شما کمک می‌کند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۱۹۶

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد