درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 15:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10494صفحه نخست » ادامه مطلب سهشنبه، 20 اردیبهشت 1393 - 08:46
روابط عمومی ها باید بدانند برای بستر سازی نقد چه باید کرد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر عامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) گفت: اخلاق محور شدن رسانه و باز تعریف نقد آگاهانه و منصفانه و استقبال و بهره گرفتن از نقد آگاهانه سیاست دولت تدبیر و امید است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر عامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) گفت: اخلاق محور شدن رسانه و باز تعریف نقد آگاهانه و منصفانه و استقبال و بهره گرفتن از نقد آگاهانه سیاست دولت تدبیر و امید است.

 

به گزارش شارا به نقل از ایرنا ˈمحمد خدادیˈ در نخستین مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران در دولت تدبیر و امید در استانداری تهران اظهار کرد: هر قدر که به استقبال نقد برویم بستر اصلاح حرکت خود را فراهم کرده ایم و باید باور کنیم در بهترین حالت هیچ دستگاهی بی نیاز از نقد نیست.

وی گفت : چگونگی تولید نقد در دستگاههای اجرایی باید در دستور کار روابط عمومی ها قرار گیرد و روابط عمومی ها باید بدانند برای بستر سازی نقد چه باید کرد و این نقد را به چه کسی انتقال داد.

خدادی با بیان این مطلب که اطلاع رسانی هدفمند ، شفاف و همه سونگر می تواند بستر حرکت روابط عمومی ها را فراهم سازد، افزود: روابط عمومی ها در مسیر اطلاعات راهی ندارند مگر آن که در جاهایی از پیام به مخاطب برسند و در جاهایی از مخاطب به پیام، یعنی خط برگشت مخاطب به مسوولان کشور و این حلقه مفقوده ای است که در کار رسانه ای با آن مواجه هستیم.

وی گفت : مشکلی که امروز در بحث رسانه ها وجود دارد موضوع پیام، باز تعریف پیام و لایه بندی پیام است.

خدادی افزود : مشکل دیگری که امروز داریم فراموش کردن بحث تبلیغات و رجوع به اطلاع رسانی به عنوان یک سرفصلی که گذری از آن نداریم، است.

مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی با بیان این مطلب که در بحث اطلاعات، تکمیل واحدهای اطلاعاتی اهمیت دارد ، افزود: روابط عمومی ها باید باور کنند اگر اطلاع ندهند به معنای آن نیست که دیگران اطلاع ندارند.

خدادی گفت: اطلاع رسانی دقیق از سوی روابط عمومی ها حلقه اطلاعات را تکمیل کرده و اطلاع رسانی هدفمند، شفاف و همه سونگر می تواند بستر حرکت روابط عمومی ها را فراهم کند.

وی بیان کرد: درمسیر اطلاعات روابط عمومی ها خطر آنجا آغاز می شود که روابط عمومی ها نسبت پیام و مخاطب را باهم تعریف نکنند و حرفی را که باید برای مدیران در رده های مختلف داشته باشند به مردم منعکس کرده و حرفی که به مردم باید منتقل شود به مدیران انتقال دهند.

خدادی اظهار کرد: بزرگترین مشکلی که در بحث اطلاع رسانی و کار رسانه فارغ از بحث اخلاق داریم، آن است که فکر می کنیم معروفیت، مقبولیت به همراه دارد که این معنا ندارد و باید سعی شود اطلاع رسانی هدفمند باشد.

وی با بیان این مطلب که در بستر تعریف اطلاعات نکته حائز اهمیت مرجع و مبداء اطلاعات است، افزود: روابط عمومی ها باید بحث رسانه را به عنوان یک حرفه بپذیرند و برای این سئوالها که اطلاعات را چه کسی می گوید؟ کجا می گوید؟ برای چه می گوید؟ و برای چه منظوری می گوید جوابی داشته باشند.

مدیرعامل ایرنا بیان کرد: نکته مهم دیگر تفکیک ابهامات، شبهات و القائات از یکدیگر است که اگر این سه تفکیک در روابط عمومی ها برای موضوعات صورت نگیرد دچار اختلال می شوند.

خدادی گفت : نوع پاسخگویی به ابهامات، القائات و شبهات با یکدیگر متفاوت است و تشخیص آن نیازمند تعریف دقیق داده ها و چگونگی نگارش این اطلاعات است.

وی با بیان این مطلب که در اطلاعات، شناسایی ابزار هم مهم است، افزود: استفاده از ابزار در انتقال پیام به مخاطب بسیار تعیین کننده است، اینکه چه پیامی از طریق چه رسانه ای منتقل شود، نیازمند کار کارشناسی و بازتعریف است .

خدادی گفت: اتفاق خاصی که در این ایام رخ داده نداشتن نسبت بین اینها است که بعضا اثر معکوس داشته، باید باور کنیم که اطلاعات، امروز جزو پیکره هر فردی است که در کشور زندگی می کند، هر میزان شناسایی شود که مخاطبین پیام چه کسانی هستند و با چه کسانی باید صحبت کرد و برای چه؟ در کاربرد موفقیت دستگاه موثر است.

وی با بیان این مطلب که در نظام رسانه ای اگر روابط عمومی ها به جای کنش، واکنش داشته باشند، دیگربسترساز نبوده و دیگران بستر سازی می کنند، اظهار کرد: در جای دیگر اساسا باید تعریف واکنشی داشته باشند و نوع واکنش نیازمند ادبیات خاص خود است .

نخستین مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران در دولت تدبیر و امید روز پنجشنبه در محل استانداری تهران برگزار شد.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد