درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 03:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10305صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 9 اردیبهشت 1393 - 10:06
روابط عمومی نباید در تقابل با رسانه باشد
رئیس کمیته ملی المپیک بااشاره به نقش مهم روابط عمومی ها گفت: روابط عمومی ها نباید در تقابل با رسانه ها باشند.
  

روابط عمومی نباید در تقابل با رسانه باشد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، کیومرث هاشمی در این نشست با مدیران و مسوولان روابط عمومی فدراسیون های ورزشی با بیان اینکه امسال با توجه به رویدادهای مهم ورزشی قاره ای و جهانی از اهمیت خاصی برخوردار است افزود:باید تلاش کنیم کاروان ورزشی کشورمان حضورشایسته ای در این رقابتها داشته باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه اکثر مدیران روابط عمومی ها در حوزه رسانه ها هم فعال هستند که این پتانسیل بزرگی برای ورزش کشور است در واقع ظرفیت روابط عمومی فدراسیونهای ورزشی کشورمان بسیار بیشتر از این هاست و باید به آن توجه شود.

وی باتاکید برجایگاه ویژه روابط عمومی ها گفت: مجموعه فدراسیون ها بایستی روابط عمومی را به عنوان مشاور ببینند و نظرات شما در تصمیم سازی ها مهم باشد و مهمتر اینکه تعاملات بیشتر شما با مجموعه رسانه ای کشور یک حس اعتماد متقابل ایجاد می کند.

هاشمی درادامه این نشست ضمن قدردانی از زحمات مدیران و مسوولان روابط عمومی گفت:هدف از برگزاری چنین جلساتی شنیدن همین نقطه نظرات و پیشنهادات است تا درجهت هر چه بهتر شدن امور ورزش صورت پذیرد.

وی درخصوص پیشنهادات و مشکلات مدیران و مسوولان روابط عمومی فدراسیونها اظهارداشت: کمیته ملی المپیک در حد توان خود و با توجه به نحوه فعالیت شان حمایت ویژه ای از روابط عمومی فدراسیون ها خواهد داشت.



**
تشکیل کار گروه 10 نفره

رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص دسترسی به عکسها و تصاویر تاریخی و قدیمی کمیته پیشنهاد داد تا مدیران و مسئولان روابط عمومی فدراسیون ها با تشکیل کارگروهی 10 نفره از بین خود این موضوع را پیگیری کنند.

هاشمی درعین حال خاطر نشان کرد:روابط عمومی نباید در تقابل با رسانه ها باشد این عزیزان زحمت می کشند تا اخبار ورزشی را پوشش دهند حال اگر نقدی یا مطلبی می زنند دلیل نمی شود روابط عمومی به جواب دهی یا تقابل با رسانه در بیاید و صرفا نقش پاسخگو را داشته باشد.

وی ادامه داد: یکی از وظایف روابط عمومی شفاف سازی است و باید از بزرگ نمایی و ارائه اخبار نادرست بپرهیزد و بر اساس منویات مقام معظم رهبری در جهت ارائه اخبار امیدوار کننده و درست گام بردارد.

دراین نشست که مدیران و مسئولان روابط عمومی بیش از 40فدراسیون حضور داشتند به ارائه نقطه نظرات، پیشنهادت،مشکلات و دغدغه های خود پرداختند.

تاکید بربرگزاری چنین نشست هایی بخصوص نشست های تخصصی با روابط عمومی،دسترسی آسان به آرشیو عکس و فیلم های کمیته،نبود حمایت های لازم از برخی رشته ها توسط رسانه ها،کمبود امکانات و منابع مالی لازم برای روابط عمومی ها ،لزوم توجه و آموزش خبرنگاران تخصصی نویس در برخی رشته ها ،نبود بودجه ویژه و لازم برای روابط عمومی ها از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

 

منبع: ایرنا

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد