درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 22:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10298صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 9 اردیبهشت 1393 - 07:38
50 میلیارد تومان در جیب پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس در فصل 94- 93 حداقل 50 میلیارد تومان برای هزینه‌های جاری و پرداخت بدهی‌هایش منابع مالی در اختیار خواهد داشت.
  

50 میلیارد تومان در جیب پرسپولیس

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، موضوع بدهی‌های باشگاه پرسپولیس و قراردادهای بازیکنانش که رقمی حدود 70 میلیارد تومان اعلام شده، تبدیل به کلاف سر درگمی شده بود که با پیگیری‌های مکرر وزارت ورزش و جوانان و رایزنی با حامیان مالی مختلف در حال باز شدن است.

به گزارش ایسنا، پس از حواشی مختلفی که در رابطه با باشگاه سرخپوشان رقم خورد، مذاکرات متعددی برای جذب اسپانسر صورت گرفت تا در نهایت یک شرک هلدینگ با تعهد پرداخت 30 میلیارد تومان برای فصل 94-93 برند تجاری پرسپولیس را اجاره کرد.

علاوه بر 30 میلیاردی که حامی جدید پرسپولیس متعهد به پرداخت آن است، چیدمان بدنه جدید هیات مدیره باشگاه بیانگر رویکرد اقتصادی وزارت ورزش و جوانان برای درآمدزایی است. حضور مدیران اقتصادی نه سیاسی در بافت هیات مدیره نشان دهنده این مهم است که علاوه بر پولی که از اسپانسر نصیب باشگاه می‌شود پای منابع درآمدی دیگری هم به باشگاه باز خواهد شد.

قرار است حمیدرضا سیاسی، رییس هیات مدیره مبلغی حدود پنج میلیارد تومان به باشگاه کمک کند.

پول حاصل از تبلیغات محیطی هم یکی از راه‌هایی است که قرار است بخشی از بدهی‌های باشگاه پرسپولیس از آن طریق تامین شود. از قرارداد 80 میلیارد تومانی، سهم سرخابی‌ها 30 میلیارد تومان و برای هر یک 15 میلیارد تومان است.

اگر مبالغ مورد نظر را جمع بزنیم، با یک حساب سرانگشتی به عدد 50 میلیارد تومان می‌رسیم. از این رقم اگر چه تاکنون تنها سه میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس اختصاص یافته، اما به نظر می‌رسد با تخصیص کامل آن در طول فصل، بخش قابل توجهی از بدهی‌های قرمزها پرداخت شود.

از طرفی با پرداخت سهم پرسپولیس از حق پخش تلویزیونی، هواداران این تیم می‌توانند امیدوار باشند که وعده امیر رضا خادم و مدیرعامل جدید قرمزها برای پرداخت تمام و کمال بدهی های باشگاه تا قبل از زمان واگذاری محقق شود.

 

منبع: ورزش3

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد