درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 04:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10274صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 8 اردیبهشت 1393 - 02:44
دومین جشنواره روابط عمومی های برتر استان گلستان برگزار می شود
مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان از برگزاری دومین جشنواره روابط عمومی های برتر استان در خرداد ماه سال جاری خبر داد .
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، علی یازرلو مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان با اعلام این خبر گفت : این جشنواره با موضوع "جایگاه روابط عمومی ها در استان مجازی گلستان" در ۸ خرداد ۹۳ توسط اداره کل روابط عمومی استانداری گلستان برگزار خواهد شد .

 

وی هدف از برگزاری این همایش را معرفی فعالیت های روابط عمومی ها ، شناسایی نقاط قوت و ضعف آنها و ارائه راهکارهای اصلاحی ، مستندسازی اقدامات - فعالیتها و برنامه ها و تقدیر از روابط عمومی های برتر و معرفی الگوهای موفق بیان کرد .

 

یازرلو ادامه داد : برگزاری کارگاه های آموزشی علوم و فنون روابط عمومی ، اتخاذ راهکارهایی جهت ایجاد مشوق های انگیزشی و تحلیل کمی و کیفی برنامه ها وفعالیت ها از دیگر اهداف این جشنواره است .

 

وی با اشاره به بخش مسابقه جشنواره اظهار کرد : با توجه به تنوع فعالیت های روابط عمومی ، ارزیابی در شش بخش انجام خواهد شد .

 

به گفته مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان ، اطلاع رسانی و انتشارات ، تبلیغات و مناسبتها ، روابط عمومی الکترونیک ، تشریفات ، برنامه ریزیبهبود و توانمندسازی و تحقیق – پژوهش و افکارسنجی بخش هایی هستند که روابط عمومی در آن مورد ارزیابی قرار می گیرند .

 

وی تأکید کرد : کلیه دستگاههای اجرایی که مایل به شرکت در جشنواره هستند باید آثار خود را از تاریخ ۸/۲/۹۳ لغایت ۲۷/۲/۹۳ ، مصادف با روز ارتباطات و روابط عمومی ، به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل روابط عمومی استانداری ارسال نمایند .

 

وی با اشاره به مقررات جشنواره افزود :

کلیه آثار از طریق پست پیشتاز یا حضوری در قبال ارائه رسید از دبیرخانه جشنواره دریافت می شود .

تکمیل و ارسال فرمهای ارزیابی ، فرم ثبت نام به انضمام مدارک ارسالی الزامی است .

تکمیل فرم شناسنامه اثر و الصاق برروی هریک از آثار (به تفکیک) الزامی است .

آثاری که بدون شماره پیوست و بیشتر از تعداد درخواستی باشند ، ترتیب اثر داده نخواهند شد .

کلیه آثار ارسالی باید مهمور به مهر سازمان و شناسه مشخصات باشند .

 

یازرلو در پایان گفت : علاقه مندان به شرکت در این جشنواره ، جهت دریافت لوگو و پوستر و همچنین کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم فراخوان به نشانی اینترنتی http://golestanp.ir/ مراجعه فرمایند .

منبع: گلستان ما

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد