درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 03:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10265صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 8 اردیبهشت 1393 - 00:37
واکنش مدیر روابط عمومی وزارت ورزش به اظهارات دایی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی وزارت ورزش در مورد اظهارات علی دایی توضیحاتی ارائه داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی وزارت ورزش در مورد اظهارات علی دایی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مازیار ناظمی پیش از جلسه معرفی اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد چند موضوع صحبت کرد و ابتدا درباره اظهارات علی دایی گفت: دایی دوست خوب من  و اسطوره فوتبال ایران موضوعی را مطرح کرد که نیاز به روشنگری دارد. او گفت که وزارت ورزش به رسانه ها پول می دهند تا آنها حمایت کنند. در این میان روزنامه ایران ورزشی طیف نزدیک به دولت است و گروهی است که با دولت کار می کند. صفحه اول این روزنامه مصاحبه ای از دادکان تیتر یک شده که نسبت به وزیر نقد داشته است. اگر می خواستیم فشاری وارد کنیم اول باید از ایران ورزشی شروع می کردیم. مدل کار ما اینگونه نیست.

 

وی تصریح کرد: نکته دیگر در مورد فایل صوتی است که دایی در مورد آن صحبت کرد. من هم می گویم که انتشار فایل صوتی کار بدی است ولی خود او هم گفته که صحبت های پروین در جای دیگر ضبط شده است. اگر کاری بد است باید همه جا بد باشد. ضمن اینکه حرف های دادکان خیلی خانوادگی نبود و مربوط به پول های میلیاردی بود و دایی دفاعیاتی داشت.

 

مدیر روابط عمومی وزارت ورزش گفت: دایی گفته که وزارت ورزش لیستی دارد که به خبرنگاران هدیه داده اند. این هم اتفاق عجیبی نیست. پایان هر سال ما از همکاران رسانه ای تقدیر و تشکر می کنیم و در طی سال های گذشته هم این اتفاق افتاده است این هم هدیه ای که به ۱۴، ۱۵ نفر پرداخت شد و هزینه زیادی هم نبود. همین جا اعلام می کنیم که شرمنده خبرنگاران هستیم و باید بیشتر از اینها پرداخت می کردیم. حتی روز زن هم از تعدادی از بانوان تقدیر کردیم.

 

وی اضافه کرد: من، خادم و وزارت ورزش باید بدانیم که نامه ای دارد و آن را منتشر می کند. اینها کار خوبی نیست و نباید رسانه ها را کم ارج کنیم. ما در حوزه مسائلی که در مورد خبرنگاران مطرح بود شفاف کردیم و دوستان هم لطف کنند در حوزه کاری شان شفاف سازی کنند. / تسنیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد