درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 23:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1020صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 7 تیر 1391 - 07:24
اقتدار خبرنگاران باید در جامعه حفظ شود
  

 رئیس روابط عمومی شرکت گاز مازندران با بیان اینکه باید اقتدار خبرنگاران در جامعه حفظ شود،گفت: رسانه‌ها باید با اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و به موقع در جهت تنویر افکار عمومی همت و تلاش کنند.
 حسین عرب افزود:احترام خبرنگاران باید در هر زمان و مکان حفظ شود، چراکه هرگونه توهین و اهانت به خبرنگار در حقیقت توهین به افکار عمومی به شمار می‌آید.
 وی ادامه داد: اصحاب رسانه باید در نوشتن،گزارش دادن و اطلاع رسانی مثل یک امانت‌دار عمل کرده و همیشه احساس کنند که فضای عمومی اجتماع نیازمند آرامش و ایجاد اعتماد است.
 عرب انعکاس خدمات این شرکت در سال 1390 را حاصل تعامل مطلوب رسانه‌ها عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها نقش بسزایی در آگاهی‌بخشی و ارتقاء سطح دانش مردم و جامعه دارند.
 وی با بیان اینکه کار خبری حساس، طاقت‌فرسا و تأثیرگذار است، تأکید کرد: رسانه‌ها باید با اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و به موقع در جهت تنویر افکار عمومی همت و تلاش کنند.
 وی نظارت بر امور جامعه را یکی از مهم‌ترین وظایف مطبوعات دانست و ادامه داد:مطبوعات و اصحاب رسانه باید با اخلاص و صداقت در میادین و عرصه‌های مختلف حضور پیدا کرده و ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای نظام را در جامعه ترویج دهند.
 وی خاطرنشان کرد:رسالت بزرگ خبرنگاران آگاهی بخشیدن به جامعه است که لازم است در انعکاس رویدادها و رخدادها جامعه بی‌طرفانه و صادقانه قلم بزنند.
 رئیس روابط عمومی شرکت گاز مازندران تصریح کرد:امروز رسانه‌ها نقش بسیار سنگینی را برعهده دارند که اجرای کامل این وظیفه با تعامل و همراهی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی بهتر و دقیق‌تر انجام و اجرا می‌شود.
 وی همکاری مطبوعات با روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: دراین میان همراهی و همکاری رسانه‌ها با شرکت گاز مازندران به عنوان دستگاهی مهم و مرتبط با طیف وسیع مخاطب در سراسر استان در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در حوزه خدمات رسانی این شرکت همچنین رعایت مسائل ایمنی بسیار مهم و تعیین کننده است.
 وی در خاتمه خاطرنشان کرد:درخت تناور حوزه رسانه با خون شهیدان گرانقدری چون باقری،صارمی،آوینی و... آبیاری شده و لازم است همه رسانه‌ها در گفتار و کردار خود الگوی مناسبی در جهت حفظ راه و روش آن مجاهدان صادق راه خدا باشند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد