درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 15:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10196صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 - 06:01
نظرات «کانت» برای ایجاد جامعه ای بهتر
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ایمانوئل کانت Immanuel Kant اندیشمند آلمانی 22 اپریل 1724 در کالینینگراد به دنیا آمد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  ایمانوئل کانت Immanuel Kant اندیشمند آلمانی 22 اپریل 1724 در کالینینگراد به دنیا آمد و هشتاد سال عمر کرد. در آن زمان، کالینینگراد جزیی از پروس (آلمان) بود که اینک متعلق به روسیه فدراتیو است. «کانت» در ژوئن 1795 اثر خود «صلح پایدار» را منتشر کرد.


     کانت در زمانی از ضرورت دمکراسی (دمکراسی واقعی و مطابق تعاریف آن، نه حکومت طبقه خواص ـ الیت ها و نمایندگان اصحاب منافع) برای تأمین و تضمین حقوق اساسی مردم و پیشرفت کشورها و استفاده از همه مغزها برای خدمت به جامعه سخن به میان آورد که کشورهای اروپای قاره ای ازجمله آلمان (پروس) نظام فئودالی و شبه استبدادی داشتند. کانت در کتاب «صلح پایدار» نوشته است که اگر دمکراسی در یک جامعه تحقق یابد خالق افرادی خواهد بود که در نهایت دقت، و رعایت منطق و منافع جامعه به تصمیم گیری خواهند پرداخت. تصمیمات دولتی ـ جز در مورد عملیات نظامی ـ باید علنی باشد و انتشار یابد تا اصحاب نظر به موقع اظهار نظر کنند و پیشنهاد اصلاحی دهند.


     کانت می گوید: پنهان کاری دولت است که باعث مخالفت، نفاق و حتی نزاع می شود. به باور کانت، مبارزه برسر کسب قدرت بزرگترین آفت یک جامعه است. دولت های معاند خارجی ممکن است از چنین مبارزه داخلی سوء استفاده کنند آن را دامن بزنند که جنگ ـ داخلی یا خارجی ـ در جهت منافع مردم نیست.


     «کانت» همانند کوروش بنیادگذار ایران که دو هزار و سیصد و اندی سال پیش از او می زیست عقیده داشت که برای پایان یافتن برخورد ملل با هم و قطع توطئه بر ضد یکدیگر و استفاده بهینه ملل از امکانات اقتصادی کره زمین باید کشورها با حفظ حاکمیت ملی و آزادی عمل، یک اتحادیه (نوعی حکومت جهانی) به وجود آورند که در این صورت دمکراسی در هریک از اعضای اتحادیه که دیگر نگران منازعه و جنگ و دغدغه سیاست خارجی و تجارت خارجی نخواهد بود به کمال خواهد رسید و نیکبختی بشر تأمین خواهد شد.

 

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد