درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10054صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 27 فروردین 1393 - 07:34
نخستین کنفرانس روابط عمومی در عمان
فهد بن احمد الجابری، کارگردان عمومی توسعه منابع انسانی در وزارت خدمات مدنی در بیانیه ای گفت: این کنفرانس با هدف توسعه جنبه های اجرایی وزارتخانه از جنبه های اداری و توسعه روابط عمومی به عنوان یکی از جنبه های مهم که نیاز به توسعه اساسی برای همگامی با توسعه این حوزه در جهان و در آینده در منطقه دارد. این توسعه در پرتو نوسازی داده های روابط عمومی در عمان انجام می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وزارت خدمات مدنی عمان نخستین کنفرانس روابط عمومی را با مشارکت انجمن بین المللی روابط عمومی در 15 و 16 اکتبر برگزار می کند.
به گزارش گروه ترجمه شارا، فهد بن احمد الجابری، کارگردان عمومی توسعه منابع انسانی در وزارت خدمات مدنی در بیانیه ای گفت: این کنفرانس با هدف توسعه جنبه های اجرایی وزارتخانه از جنبه های اداری و توسعه روابط عمومی به عنوان یکی از جنبه های مهم که نیاز به توسعه اساسی برای همگامی با توسعه این حوزه در جهان و در آینده در منطقه دارد. این توسعه در پرتو نوسازی داده های روابط عمومی در عمان انجام می شود.


از اهداف کنفرانس همچنین می توان به توسعه مفهوم روابط عمومی در کشور پادشاهی در پرتو جهانی شدن و فعال سازی نقش روابط عمومی در آژانس های دولتی، شرکت ها و توسعه روابط عمومی و ارتباطات با جامعه اشاره کرد.


نخستین کنفرانس روابط عمومی به منظور توسعه استراتژی هایی برای عمل در حوزه روابط عمومی در کشور پادشاهی، توسعه مهارت های کارکنان در بخش های مختلف و ارائه معنی صحیح از آن که متناسب با توسعه جهان و توسعه اقتصادی در کشور پادشاهی باشد.


کنفرانس دو روزه تمرکز خود را بر بسیاری از عناوینی با هدف توسعه مفهوم روابط عمومی در کشور پادشاهی، افزایش فعالیت های روابط عمومی و شرکت های خصوصی، روابط عمومی و اطلاع رسانی های اجتماعی، روابط عمومی و نقش کارگزاران روابط عمومی در داخل و خارج از سازمان، استراتژی های نوین روابط عمومی، روابط عمومی و نقش آن در شبکه های اجتماعی میان افراد و موسسات، روابط عمومی در کشور و ارزیابی تجارب و روابط عمومی در ارتباطات مدرن.


مدیران روابط عمومی و رسانه به تعداد وزارتخانه ها و اعضای دولتی، مدیران روابط عمومی به تعداد موسسات خصوصی، بانک ها، کارکنان و کارمندان رسانه و روابط عمومی در وزارتخانه ها و در بدنه دولتی و شرکت کنندگانی از خارج به تعداد دانشگاه های عمان و دانشجویان کالج در این کنفرانس شرکت می کنند.


منبع: http://www.omannews.gov.om/ona/english/newsDetails_inc.jsp?newsID=196245
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد