درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 21:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  تازه های نشر روابط عمومی  

کتاب «هوش مصنوعی مولد؛ آینده روابط‌ عمومی ایران» رونمایی می‌شود کتاب «هوش مصنوعی مولد؛ آینده روابط‌ عمومی ایران» رونمایی می‌شود
کتاب «هوش مصنوعی مولد؛ آینده روابط‌عمومی ایران» با مدیریت مهدی باقریان و ابراهیم مولائی، در آیین افتتاحیه بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، رونمایی می‌شود.
شنبه، 14 بهمن 1402 - 12:23

کتاب "هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل" ‌به‌زودی متشر می‌شود کتاب "هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل" ‌به‌زودی متشر می‌شود
کتاب "هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل" یک منبع ارزشمند برای متخصصان روابط‌عمومی است که می‌خواهند از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد خود استفاده کنند. این کتاب به‌صورت کاربردی و عملی به بررسی تأثیر هوش مصنوعی بر روابط‌عمومی می‌پردازد و به خوانندگان خود کمک می‌کند تا نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود بهره‌وری، کارایی و اثربخشی روابط‌عمومی خود را بیاموزند.
جمعه، 13 بهمن 1402 - 11:17

نخستین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد نخستین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد
چرا به فلسفه در روابط‌عمومی نیاز داریم؟، نقش روابط‌عمومی‌ها در تصمیم‌گیری‌های استراتژیک کسب‌وکارها، عمده وظایف روابط‌عمومی‌ها، قانون طلایی در روابط‌عمومی، توسعه‌نیافتگی روابط‌عمومی ایران، نقش هوش مصنوعی در بهبود روابط‌عمومی مدیرانی که روابط‌عمومی قوی ندارند به‌زودی شکست می‌خورند، هنر هشتم یا هنر هشتگانه و ده‌ها مقاله، مطلب، خبر و معرفی رویدادهای روابط‌عمومی کشور ... .
دوشنبه، 2 بهمن 1402 - 14:49

کتاب جدیدی برای طراحی و برنامه‌ریزی ارتباطات بحران منتشر می‌شود کتاب جدیدی برای طراحی و برنامه‌ریزی ارتباطات بحران منتشر می‌شود
این کتاب با بهره‌گیری از مطالعات موردی خلاقانه که به بررسی اثرات طرح‌های ارتباطات بحران می‌پردازند، دانش پایه‌ای درباره طرح‌های ارتباطات بحران، راهبردهای نظریه محور، سنخ‌شناسی بحران و منابع طراحی ارتباطات بحران را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. هر فصل ضمن تمرکز بر مفاهیم طراحی راهبردی انتقادی، خلاصه‌ای از نکات کلیدی، سوالاتی برای بحث‌های بیشتر و منابع تکمیلی برای هر مفهوم بدست می‌دهد.
یکشنبه، 1 بهمن 1402 - 20:27

نگاهی به کتاب مهندسی روابط‌عمومی ایران؛ اثر دکتر حمید صبری نگاهی به کتاب مهندسی روابط‌عمومی ایران؛ اثر دکتر حمید صبری
کتاب با پیشگفتاری از پروفسور حسام الدین بیان آغاز می شود. وی شفافیت برای مهندسی مجدد را یک استراتژی فراملی و جهان بازاری برای فرارفتن از ایجاد سازمان های گسترده و بزرگ انحصاری می داند و معتقد است که به دلیل عدم کارسازی استراتژی انحصار باید به مهندسی مجدد در تولید، بازاریابی، رقابت و موازنه در میان روابط‌عمومی سخنور شده رو آورد.
پنجشنبه، 21 دی 1402 - 22:37

 چگونه یک غول آنلاین بازار کتاب را ربود چگونه یک غول آنلاین بازار کتاب را ربود
این مقاله به بررسی تسلط آمازون بر بازار کتاب می‌پردازد. نویسندگان استدلال می‌کنند که آمازون از موقعیت خود به عنوان بزرگترین کتابفروشی آنلاین برای اعمال نفوذ بر صنعت انتشارات و سرکوب رقابت استفاده می‌کند.
چهارشنبه، 20 دی 1402 - 16:51

کتاب اسناد مرجع روابط‌عمومی منتشر شد کتاب اسناد مرجع روابط‌عمومی منتشر شد
کتاب «اسناد مرجع روابط‌عمومی» کتابی کاربردی است که به روابط‌عمومی‌ها کمک می‌کند تا فعالیت‌های خود را به صورت موثرتر انجام دهند. این کتاب برای دانشجویان، مدیران و کارمندان روابط‌عمومی سازمان‌های مختلف مفید و کاربردی است.
چهارشنبه، 1 آذر 1402 - 11:24

نشریه The Onion
The Onion یک نشریه خبری طنز آمریکایی است که در سال ۱۹۸۸ توسط دو دانشجوی دانشگاه ویسکانسین تأسیس شد. این نشریه به‌طور روزانه در قالب وب‌سایت، روزنامه و مجله منتشر می‌شود.
جمعه، 24 آذر 1402 - 21:44

نشریه راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی مجوز انتشار گرفت نشریه راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی مجوز انتشار گرفت
نشریه راهبرد با برخورداری از شورای سیاستگذاری تخصصی،مشاوره و همراهی استادان صاحب نام در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی، تلاش دارد تا دیدگاه ها، نظرات، تولیدات علمی، مقالات و تجربیات ارزشمند محققان، پژوهشگران، کارگزاران و فعالان عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی را منتشر نماید. نشریه راهبرد پس از انتشار سیزده شماره به صورت آزمایشی ،موفق به اخذ مجوز انتشاراز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گردید.
پنجشنبه، 23 آذر 1402 - 19:27

معرفی کتاب جدیذ: استبداد اقلیت: چرا دموکراسی آمریکایی به نقطه شکست رسیده است معرفی کتاب جدیذ: استبداد اقلیت: چرا دموکراسی آمریکایی به نقطه شکست رسیده است
استیو لویتسکی و دانیل زیبلات در کتاب جدید خود، «استبداد اقلیت: چرا دموکراسی آمریکایی به نقطه شکست رسیده است»، استدلال می‌کنند که دموکراسی آمریکا در معرض خطر جدی است. آنها می‌نویسند که ایالات متحده به یک سیستم سیاسی دوقطبی تبدیل شده است که در آن یک اقلیت حزبی می‌تواند اراده اکثریت را خنثی کند.
سه شنبه، 21 آذر 1402 - 10:35

دانشگاه کاتولیک لووِن و گوگل بیش از 70000 کتاب را دیجیتالی خواهند کرد دانشگاه کاتولیک لووِن و گوگل بیش از 70000 کتاب را دیجیتالی خواهند کرد
دانشگاه کاتولیک لووِن و گوگل اعلام کرده‌اند که طی دو سال آینده بیش از 70000 کتاب را دیجیتالی خواهند کرد. سپس نسخه‌های دیجیتالی این کتاب‌ها به صورت رایگان از طریق Google Books و فهرست کتابخانه دانشگاه KU Leuven در دسترس قرار خواهند گرفت.
یکشنبه، 12 آذر 1402 - 11:07

کتاب «مدل جهانی روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و ارتباطات» رونمایی شد کتاب «مدل جهانی روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و ارتباطات» رونمایی شد
کتاب «مدل جهانی روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و ارتباطات» به همت انتشارات کارگزار روابط‌عمومی ترجمه و منتشر شد.
سه شنبه، 8 اسفند 1402 - 16:59

برنامه‌ریزی انتشاراتی برنامه‌ریزی انتشاراتی
برنامه‌ریزی انتشاراتی فرایندی است که در آن یک تیم یا فرد، برای دستیابی به اهداف و مقاصد خاص، محتوای رسانه‌ای را ایجاد، زمان‌بندی و منتشر می‌کند. این فرایند شامل تعیین مخاطبان هدف، توسعه پیام‌ها و ایجاد و انتشار محتواست.
دوشنبه، 7 اسفند 1402 - 16:45

کتاب «تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی» منتشر شد کتاب «تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی» منتشر شد
کتاب "تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی" نوشته دکتر ولید آلبوناصر، به تازگی توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر شد. این کتاب، تحول دیجیتال را در صنعت روابط‌عمومی بررسی می‌کند و تأثیرات آن را بر استراتژی‌ها، ابزارها و تکنیک‌های روابط‌عمومی مورد بحث قرار می‌دهد.
سه شنبه، 7 آذر 1402 - 13:27

سالنامه تخصصی روابط‌عمومی ایران ۱۴۰۲ ویژه «روابط‌عمومی و فرصت‌های هوش مصنوعی مولد» منتشر می‌شود سالنامه تخصصی روابط‌عمومی ایران ۱۴۰۲ ویژه «روابط‌عمومی و فرصت‌های هوش مصنوعی مولد» منتشر می‌شود
این سالنامه تخصصی و نفیس شامل محتوایی ارزشمند از جمله روزنگار و وقایع تاریخی روابط‌عمومی، آموزش‌های بنیـادی و تخصصی فعالیت در روابط‌عمومی به‌ویژه هوش مصنوعی مولد، گاه‌نویسی تاریخ روابط‌عمومی ایران، کتاب‌نگاری روابط‌عمومی ایران و سایر مطالب جذاب و خواندنی مرتبط، جمله‌های کلیدی و راهگشای آن و ده‌ها محتوای ارزشمند دیگر است.
دوشنبه، 30 مرداد 1402 - 07:37

شماره 65 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر شد شماره 65 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر شد
شماره 65 فصلنامه “کارگزار روابط‌عمومی” ویژه پاییز 1402 به صورت تمام رنگی با موضوع «راهنمای کاربردی نشریه داخلی» به سردبیری مهدی باقریان منتشر شد.
سه شنبه، 7 آذر 1402 - 12:24

کتاب سال روابط‌عمومی‌ ایران منتشر شد کتاب سال روابط‌عمومی‌ ایران منتشر شد
کتاب سال روابط‌عمومی‌ ایران (۱۴۰۱) حاوی مطالب علمی و تحلیلی ومستند نگاری وقایع ورویدادهای روابط‌عمومی در ایران جهان توسط انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌ منتشر شد.
پنجشنبه، 2 آذر 1402 - 08:33

«فصلنامه تخصصی روابط‌عمومی‌های ایران» مجوز انتشار گرفت «فصلنامه تخصصی روابط‌عمومی‌های ایران» مجوز انتشار گرفت
فصلنامه « تخصصی روابط‌عمومی‌‌های ایران » به صاحب امتیازی دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت در آخرین جلسه هیات نظارت بر مطبوعات مجوز انتشار گرفت.
سه شنبه، 30 آبان 1402 - 10:37

رونمایی سه کتاب در آیین اختتامیه هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی رونمایی سه کتاب در آیین اختتامیه هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
سه عنوان کتاب در آیین اختتامیه هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی که روز چهارشنبه اول آذرماه 1402 در سالن همایش‌های فرهنگ و هنر برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.
شنبه، 27 آبان 1402 - 15:32

نقد کتاب: «مشکل بیل گیتس» نقد کتاب: «مشکل بیل گیتس»
کتاب شواب یک انتقاد تندوتیز از بیل گیتس و بنیاد اوست. او استدلال‌های محکمی ارائه می‌دهد که نشان می‌دهد گیتس و بنیادش اغلب در نحوه خرج‌کردن پول خود دست‌کاری می‌کنند و از روش‌های غیردموکراتیک برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کنند.
شنبه، 27 آبان 1402 - 08:54

صفحه قبل - صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد