درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 23:29   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9997صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 24 فروردین 1393 - 10:49
حاجی رضا تأکید کرد:
تولیدات روابط عمومی شهرداری قم باید به خانه‌های مردم ورود پیدا کند
مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم با تاکید بر رویکرد تعاملی روابط عمومی‌های مناطق و سازمانهای تابعه شهرداری با مردم گفت: محصولات تولیدی روابط عمومی شهرداری باید به داخل خانه‌های مردم ورود پیدا کند.
  

تولیدات روابط عمومی شهرداری قم باید به خانه‌های مردم ورود پیدا کند

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، اولین جلسه شورای روابط عمومی ‌های شهرداری قم در سال 93 با حضور مدیرکل روابط عمومی و بین الملل، مشاورین اجرایی و رسانه شهردار، روسای ادارات زیرمجموعه اداره کل روابط عمومی و بین الملل، مدیران و کار‌شناسان روابط عمومی مناطق، سازمانهای تابعه در سالن همایش‌های شهرداری مرکز برگزار شد.

در ابتدای جلسه مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم ضمن خیر مقدم به مدعوین جلسه و تبریک سال نو وعرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س (از تلاش بی‌وقفه‌ مدیران و کار‌شناسان روابط عمومی‌های شهرداری قم در تکریم و گرامیداشت بهار فاطمی تقدیر و قدردانی کرد.

علی حاجی رضا در ادامه با بیان اینکه این جلسه برای ابلاغ و بررسی سیاست‌های کلی روابط عمومی‌ شهرداری قم برگزار شده و هر ماه بطور مستمر ادامه خواهد یافت، گفت: یکی از وظایف اصلی روابط عمومی شهرداری، بهره گیری از ظرفیت‌ها به منظور گسترش فرهنگ شهروندی و استفاده از خرد جمعی در مدیریت شهری و همچنین انعکاس مطلوب وصحیح خدمات شهروندی به مردم است.

وی با بیان اینکه در دوره جدید مدیریت شهری رویکرد به روابط عمومی تغییر کرد و با تحول نگاه به این عرصه مواجه بوده‌ایم، افزود: شیوه‌های نادرستی در ساختار روابط عمومی در گذشته در شهرداری وجود داشت که با توجه به چارت جدید سعی در آسیب‌شناسی و اصلاح آن را داشته‌ایم و این تغییر رویکرد به این موضوع را می‌توان به طور ملموس دید.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم در ادامه با تاکید بر رویکرد تعاملی روابط عمومی‌های مناطق و سازمانهای تابعه شهرداری با مردم اظهار کرد: محصولات تولیدی روابط عمومی شهرداری باید به داخل خانه‌های مردم ورود پیدا کند و نیرو‌های روابط عمومی شهرداری همواره در تعامل با مجامع عمومی مانند مساجد، هیئات مذهبی و دیگر نهاد‌های عمومی باشد.

انعکاس 14 هزار و 500 خبر از شهرداری قم

در ادامه جلسه ابوالفضل سبزعلیان قائم مقام مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم با ارائه کارنامه روابط عمومی در سال گذشته گفت: در اواخر سال91 با تاکیدات شهردار مبنی بر انعکاس اخبار و فعالیت‌های مرتبط در حوزه مدیریت شهری، به راه اندازی پایگاه خبری شهر نیوز اقدام کردیم که در حوزه خبر و اطلاع رسانی دستاورد مهمی برای شهرداری قم محسوب می‌شود.

وی در ادامه با توجه سیاست گذاری روابط عمومی، هدف از راه اندازی پایگاه خبری شهرنیوز را آموزش نیروهای روابط عمومی اعم از مدیران و کار‌شناسان، پوشش خبری فعالیت‌ها و اقدامات مدیریت شهری شهرداری ذکر کرد وافزود: در سال گذشته بیش از دو هزار مورد تولید خبر و حدود 14 هزار و 500 مورد انعکاس خبر در رسانه‌های دیداری و شنیداری، مکتوب و فضای مجازی داشته‌ایم.

در ادامه سعید رمضانی مشاور هنری و ارتباطات شهردار قم با توضیحاتی در مورد پیشینه روابط عمومی در ایران و جهان ضمن انتقاد از نگاه تقلیل گرایانه نسبت به روابط عمومی در ایران به چیستی روابط عمومی و جایگاه آن پرداخت وگفت: روابط عمومی بخشی از مدیریت سازمان است که هماهنگ کننده امور داخلی و ارتباط سازمان با خارج است.

در ادامه مسئولان روابط عمومی بخش‌های مختلف شهرداری به شرح عملکرد خود و نگاه و برخورد مدیران خود به جایگاه روابط عمومی در سازمان خود پرداختند.

 منبع: مهر

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد