درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 02:47   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 997صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 4 تیر 1391 - 09:43
در اعتراض به حذف روابط عمومی استانداری ها صورت گرفت؛ نامه های جداگانه استاندار مازندران به رحیمی، مشایی، عزیزی و محمدنجار
استاندار مازندران با ارسال نامه های جداگانه به معاون اول رییس جمهو، رییس دفتر و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و وزیر کشور خواستار اجرای مصوبه هیات دولت در خصوص ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها شد.
  

استاندار مازندران با ارسال نامه های جداگانه به معاون اول رییس جمهو، رییس دفتر و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و وزیر کشور خواستار اجرای مصوبه هیات دولت در خصوص ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها شد.
 سیدعلی اکبر طاهایی استاندار مازندران با ارسال نامه های جداگانه به رحیمی، معاون اول، مشایی، رییس دفتر و عزیزی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و محمدنجار، وزیر کشور، خواستار اجرای تصویب نامه هیات وزیران در خصوص ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها شد.
وی با اشاره به تاکید دولت بر ارتقای سطح روابط عمومی در دستگاه ها و ادارات دولتی در نامه خود آورده است: در بند 12 مصوبه شماره 10240 مورخ 26/1/1391 ابلاغی از سوی معاون اول محترم رییس جمهور به صراحت آمده است: به منظور افزایش ظرفیت های اطلاع رسانی هدفمند در مجموعه استان ها، ادارات روابط عمومی استانداری ها به اداره کل ارتقا می یابد. اما حدود یک ماه پس از این مصوبه، چارت جدید سازمانی استانداری ها در نامه شماره 25148 مورخ 30/2/1391 مشاور محترم وزیر و رییس مرکز نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات وزارت کشور ابلاغ شد که بر اساس آن عملاً جایگاه مستقل واحد روابط عمومی در استانداری ها حذف و در قالب « دفتر استاندار و روابط عمومی» قرار گرفت.
استاندار مازندران با اشاره به جایگاه مهم روابط عمومی ها درنامه خود آورده است: با عنایت به این که میهن عزیز اسلامی مان به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ویژه طی فعالیت دولت های مهرورز و خدمت گزار نهم و دهم به سرعت مسیر توسعه و تعالی در همه ی عرصه ها را سپری می نماید ، فرآیند تاریخی و حیاتی سازندگی همه جانبه ی کشور بنا به فرموده مقام عظمای ولایت، نیازمند اطلاع رسانی دقیق، موثر و هنرمندانه می باشد.
طاهایی ادامه داد: از دیگر سو، ایران اسلامی همواره با توطئه ها و خباثت های پیچیده نظام سلطه مواجه بوده که در دوره کنونی تبدیل به هجمه های سنگین رسانه ای و جنگ نرم تمام عیار گردیده است و نگاهی به کارکردهای روابط عمومی و نقش ارتباطات در عصر کنونی نشان می دهد که این نهاد نه به عنوان یک سامانه فرعی تشریفاتی و حتی اجرایی، بلکه یک سامانه مشورتی و مدیریتی، به عنوان عنصر اصلی در سیاست گزاریها و هدایت سازمان ها در توسعه و پیشرفت کشور نقش اساسی دارد، از این رو نیازمند نگاه و توجه ویژه می باشد و شایسته است اقدامات لازم در راستای ارتقاء و توانمندسازی آن صورت پذیرد.
وی در انتهای این نامه خواستار اجرای کامل مصوبه هیات محترم وزیران در خصوص ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها شده تا فضای رسانه ای و اطلاع رسانی کشور با نقش آفرینی ویژه روابط عمومی ها، همچون گذشته در مسیر روبه رشد، به حرکت مثبت و موثر خود تداوم بخشند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد