درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 14:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9869صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 20 فروردین 1393 - 16:04
توزیع کتاب سال روابط عمومی 92 میان مدیران و فعالان روابط عمومی
کتاب سال روابط عمومی 92 که به تازگی توسط انجمن متخصصان روابط عمومی به چاپ رسیده، میان مدیران و فعالان روابط عمومی کشور توزیع خواهد شد.
  

http://multimedia.mehrnews.com/larg1/1392/02/25/IMG13563835.JPG

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، شهاب سیدمحسنی رئیس پیشین و عضو فعلی هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی در گفتگو با خبرنگار مهر، در این باره گفت: کتاب سال روابط عمومی 92 که در آخرین روزهای اسفند 92 به چاپ رسید، یک اثر جامع است که کلیه‌ رویدادهای مهمی را که در سال گذشته در حوزه روابط عمومی، در ایران و جهان، اتفاق افتاده در بر می‌گیرد. امسال نسبت به سال‌های گذشته که این کتاب را منتشر کردیم، بخش‌های مختلف و جدیدی را در آن به چاپ رساندیم.

وی افزود: در این کتاب، مجموعه گزارشی تحت عنوان «روابط عمومی در دولت تدبیر و امید، چالش‌ها و راهکارها» چاپ شده است که در آن نظر و دیدگاه اساتید دانشگاه، مدیران و صاحب‌نظران حوزه روابط عمومی درباره جایگاه روابط عمومی‌ها و انتظاراتی که در دولت تدبیر و امید از آن‌ها می‌رود، درج شده است. گفتگو و سخنرانی‌های منتخب سال و همچنین گزارشی تحت عنوان رسالت روابط عمومی در حوزه مسئولیت اجتماعی، از دیگر مطالب این کتاب هستند. در کل می‌توان مطالب این کتاب را به دو دسته مستند و تولیدی تقسیم کرد.

عضو هئیت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی ادامه داد: معرفی تازه‌های نشر مرتبط با روابط عمومی در سال 92 و همچنین معرفی 25 کتاب برتر درباره روابط عمومی که در قرن 21 به چاپ رسیده‌اند، از دیگر بخش‌های این کتاب است. در کتاب سال 92، مقالات علمی در حوزه روابط عمومی را هم در کتاب جا دادیم. این مقالات شامل تولیدات داخلی و خارجی است. یعنی ترجمه مقالات معتبر بین‌الملل را هم شامل می‌شود.

مدیر پروژه تولید این کتاب گفت: علاوه بر مطالب گفته شده، تعدادی مطلب پژوهشی هم درباره موضوعاتی چون مدیریت شهرت آنلاین در این کتاب به چاپ رسیده و در کنار آن، به رویدادهای مهمی مانند دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی و نهمین سمپوزیوم روابط عمومی هم پرداخته شده است.

سید محسنی گفت: در حال حاضر فرایند توزیع این کتاب در جریان است و آن را برای تمامی واحدهای روابط عمومی ارسال می‌کنیم. در مجموع می‌توان گفت این کتاب، اثری جامع در زمینه مقالات، پژوهش‌ها و رویدادها چه در عرصه بین‌الملل و داخل کشور است که می‌تواند منبع و ماخذ خوبی برای مدیران نهادهای روابط عمومی کشور باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد