درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 11:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9750صفحه نخست » ادامه مطلب یکچهارشنبه، 13 فروردین 1393 - 03:10
اکنون بهترین فوتبالیست ایرانی کجاست؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نگاهی به رده بندی منچستر یونایتد و بایرن مونیخ در سال 1999 می اندازیم که فرزند مورد علاقه ایران هم شامل آن است. شکی نیست که فینال لیگ قهرمانان 1999 مهیج ترین دقایق پایانی را در تاریخ نمونه های ویژه داشت.بایرن مونیخ به وسیله ی گل ماریو باسلر به سرعت یک به صفر چیره شد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نگاهی به رده بندی منچستر یونایتد و بایرن مونیخ در سال 1999 می اندازیم که فرزند مورد علاقه ایران هم شامل آن است. شکی نیست که فینال لیگ قهرمانان 1999 مهیج ترین دقایق پایانی را در تاریخ نمونه های ویژه داشت.بایرن مونیخ به وسیله ی گل ماریو باسلر به سرعت یک به صفر چیره شد. ولی از آن پس دو گل تدی شزینگهام و اوله گونار به منچستر یونایتد یک پیروزی افسانه ای و تاریخی بخشیدند.

 

به گزارش یاهو به نقل از گروه ترجمه شارا، "الکس فرگوسن" بعد از گذشت 31 سال از غلبه بر "بنفیکا" در سال 1968 درست زمانی که "باوارین" مجبور شده بودند به این فکر بیفتند که چه اتفاقی ممکن بود بیفتد دومین جام پیروزی را از شیاطین سرخ ربود. ولی آن چهره های مشهور 15 سال پیش در چه حالی اند؟ نگاهی می اندازیم به مرد مساله "پپ گواردیولا" هنگامی که شایعات آماده شدن فاتحان برای سفر به منچستر یونایتد برای اولین قسمت از یک چهارم نهایی در روز سه شنبه سه برابر شده است.

 

علی دایی(جایگزین)

از سال 2007 پس از باز نشستگی علی دایی به عنوان آقای گل در سطح قهرمانی ایرانیان او را به سمت مربی گری سوق دادند... ادامه

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد