درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 15:30   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
  هوش مصنوعی جدید مایکروسافت چهره‌ها را از روی عکس‌ها متحرک می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9716صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 7 فروردین 1393 - 21:28
شرکت حمل و نقل ریلی ویرجین برای کمک به اعتبار خود از روابط عمومی کمک می گیرد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، لندن- شرکت حمل و نقل ریلی ویرجین به دنبال استخدام شرکت روابط عمومی برای رهبری تلاش های این شرکت برای ایجاد و حفظ شهرتش است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، لندن- شرکت حمل و نقل ریلی ویرجین به دنبال استخدام شرکت روابط عمومی برای رهبری تلاش های این شرکت برای ایجاد و حفظ شهرتش است.


به گزارش گروه ترجمه شارا به نقل از هلمز، این شرکت حمل و نقل فهرستی از آژانس ها را که می توانند این خصوص همکاری کنند را تدارک دیده و در مراحل بعدی از این شرکت ها برای ارائه پیشنهادات شان و شرکت در مناقصه دعوت به عمل می آورد.


این اقدام متعاقب تصمیم دولت بریتانیا برای گسترش دامنه فعالیت شرکت حمل و نقل ویرجین تا آوریل 2017 صورت گرفته است. همزمان کمپینی توسط شرکت حمل و نقل ریلی ویرجین و فیشبرن برای از میان بردن کلیشه های ذهنی گذشته در مورد این شرکت و به منظور جلب نظر مردم تدارک دیده شد که باعث شد این شرکت به جایگاه اولی ارتقاء یابد.


این شرکت به دنبال یک آژانس برای انجام امور عمومی خود نیست بلکه می خواهد تا با توجه به اهداف جدیدی سازمان پیام هایی را برای گسترش و توسعه برند ویرجین تدارک دیده و در زمینه اشاعه این پیام ها شرکت را در زمینه بازاریابی پشتیبانی کند.


به طور خاص، قابل درک است که شرکت حمل و نقل ریلی ویرجین بدنبال ساخت و حفظ شهرت خود به عنوان یک شرکت مسافرتی مهم می باشد.


در سال گذشته، قطارهای ویرجین تلاش های تبلیغاتی، دیجیتال و مدیریت ارتباط با مشتری خود را از طریق یک کمپین که حدود 7 میلیون پوند برای آن هزینه شده بود به پیش برد. این شرکت در این کمپین قصد داشت که احساسات افراد را نسبت به مسافرت با قطار تغییر دهد. این کار توسط دو شرکت کرو و تی ام دبلیو برنده شد.


منبع: http://www.holmesreport.com/news-info/14747/Virgin-Trains-Looks-For-PR-Firm-To-Help-Build-Reputation.aspx
 
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد