درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 03:52   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9706صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 7 فروردین 1393 - 15:26
جایزه PRISM به برترین های حوزه روابط عمومی اهدا شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جایزه PRISM اسامی 40 نفر برگزیده این جایزه را از میان 174 شرکت کننده که مورد قضاوت قرار گرفتند اعلام کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جایزه PRISM اسامی 40 نفر برگزیده این جایزه را از میان 174 شرکت کننده که مورد قضاوت قرار گرفتند اعلام کرد.


به گزارش گروه ترجمه شارا، نتایج این جایزه در روز 6 آوریل 2014 در محل هتل مازلو در ساندتن اعلام می شود.


یکی از داوران جایزه، رئیس مرلین واتسون گفت: «پانل ما ترکیبی متنوع از کارشناسان و رهبران صنعت از سراسر طیف های ارتباطی از قبیل دانشگاه ها، شرکت ها، مشاوره ها و رسانه ها بودند.»
 

داوران جایزه:
1. آلستر ماکوئنا- از شرکت DraftFCB
2. آماندا همیلتون- آتاول- کسب و کار DNA
3. آنتون وان رنزبرگ- مدیر ارشد حساب: OnChannel
4. بریجیت فون هولد- مدیر: مدیریت ارتباطات گلسهاوس
5. کندی گیوی- سرمایه گذاری کولاترال رایتر- مدیریت سرمایه گذاری و دارایی آبسا
6. کاترین کنستانتیندز- مدیر اجرایی: لید اس ای
7. شارلین لامب- مدیر ارتباطات کشور: لافارژ
8. شارلین اسمیت- مدیر: ویکالوبریت
9. کورن مینجس- مدرس: دانشگاه دوربان و بخش تکنولوژی بازاریابی و مدیریت خرده فروشی
10. سینتیا مابلا- مدیر ارتباطات: تونگات
11. دانیل مونسلو- مدیر: تاک تو آس
12. دیو مکلوید- مالک: بازی طرح رسانه
13. دات فیلد- مالک: ارتباطات دات فیلد
14. هیتر رابینسون- مدیر و مالک: مشاوره تی اچ جی
15. اینگرید لوتز- مدیر: پوروما
16. جوانا اوستویزن: روابط عمومی اوگیلوی
17. جوانا مک دول- مالک: آژانس مستقل انتخاب
18. کوین ولمن0 شریک: فلیشمن – هیلارد
19. لی گونکل- کیولر- امور عمومی، سیاست و مدیر ارتباطات- بخش آزمایشگاهی شرکت Pfizer SA's: افریقای جنوبی
20. لوسی بالونا- مدیر اجرایی: بازاریابی و ارتباطات: انجمن سرطان آفریقای جنوبی- دفتر مرکزی
21. لوسی پدلار- مدیر ارتباطات داخلی: وولورث
22. مرلین واتسون- شریک: ارتباطات دارچین
23. ناتالی پرینگل- مربی زندگی
24. نیکولا چانینگ- پیرس- مدیر: ارتباطات تیناگو
25. پاتریک سینگ- رئیس: شرکت پخش و دیجیتال: اولد میچوال
26. پیتر ون در شیف- اونر: ارتباطات پرینگل و اسکات
27. رنه وسلو- رئیس شرکت بازارایابی و مدیریت شهرت: کشف بهداشت
28. روبن پلات- مدیر امور شرکت: ساسول
29. سائول کروپمن- مدیر: صنایع CG
30. شاندانا جنس ون ریسبورگ- مدیر گروه اجرایی: بازاریابی، ارتباطات و روابط عمومی: آلتک
31. تسنیم کاریم- مدیر کل: سیاست و پژوهش: ارتباطات دولتی و سیستم های ارتباطی
32. ویکی ست کوینتین- امور مشارکت گروهی و مدیر روابط سرمایه گذار: بهداشت و درمان ادکوک اینگرام
33. وادیم شرینر- مدیر: مجوزه های اجتماعی
 

کمپین جدید قضاوت سال
1. اشرف گاردا- میزبان رسانه ها و رادیو و مجری تلویزیون
2. جرمی مگز- اخبار تلویزیون و انتشارات
3. پلزا مادومو- مدیر ارتباطات: کسب و کار کانکژن
4. سیلوستر چاوک- معمار ارشد: برند معماران DNA
5. وندی تلو- مدیر: بازاریابی استراتژیک و ارتباطات: برند آفریقای جنوبی


ورودی های امسال به هشت خوشه تقسیم شده است. واتسون توضیح می دهد: «قضاوت در پنج حوزه اصلی: پژوهش، هدف گذاری، برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی انجام می شود.» وی ادامه می دهد: « اما فراتر از این و بالای این، پنل جویای «مواردی است که تعجب همگان را برانگیزد.»- چیزی که بتواند به طور شگفت انگیزی بتواند خودش را از دیگران جدا کند.


 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد