درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 02:11   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9645صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 15 فروردین 1400 - 08:16
روابط عمومی؛ ابتدا داستان سرایی خوب، سپس طرح استراتژی محتوایی
برایان گرین - روایت محل شروع برای هر ارتباطگری است که می خواهد فضایی را برای انتشار پیامش در فضای اینترنتی (همچون فضای آفلاین) پیدا کند. بدون آن، برندها هیچ شانسی برای جلب توجه مصرف کنندگان ندارند.
  

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برایان گرین- در جهان ارتباطات حرفه ای، عبارت «محتوا پادشاه است» هر روز بیشتر از روز قبل محلی از اعراب پیدا می کند. از زمان بیل گیتس در سال 1996 به ما گفته شده است، مصرف کنندگان می خواهند محتوا را ببینند. آنها هیچ تمایلی به تبلیغات در اینترنت ندارند. بهترین ارتباطگران، چنانچه گیتس پیش بینی می کند، «از اینترنت به عنوان بازار ایده ها، تجارب و محصولات استفاده می کنند.»


اگرچه موسس مایکروسافت ممکن است تنها یک نظر ارائه داده باشد، اما نظرش امروزه مدافعان زیادی را به خود جذب کرده است، که می گویند یک محتوای خوب در حالی که تولید کننده آن مشخص نباشد: یک استراتژی روایت است.


روایت محل شروع برای هر ارتباطگری است که می خواهد فضایی را برای انتشار پیامش در فضای اینترنتی (همچون فضای آفلاین) پیدا کند. بدون آن، برندها هیچ شانسی برای جلب توجه مصرف کنندگان ندارند.


با بیشتر فرصت هایی که بیش از پیش برای ارائه محتوا به مصرف کنندگان آنلاین وجود دارد، مهم است که فراموش نکنیم مردم با داستان ها وارد تعامل می شوند، و داستانسرایی خوب به شیوه استادانه بسیار دشوار است.


شروع با چالش یافتن داستانی خوب برای نقل، به مراتب بهتر از این است که با چالش طراحی یک محتوای خوب آغاز کنید.


در این نوشتار برخی از نکات داستانسرایی را برای ارتباطگرانی که جویای انتشار محتوایشان در گستره فضای آنلاین هستند و توسط باربارا بیتز، مدیر عامل و موسس ارتباطات ایستویک ارائه شده است، نقل می شود:


1. ترکیبی از مهارت های خوب ژورنالیستی و نگارش خلاقانه برای نگارش روایت های اقناعگر پیدا کنید.


2. به تصویر بکشید. ضرب المثل قدیمی وجود دارد که می گوید تصویر می تواند هزار کلمه را در یک جا به بند بکشد. و با اضافه بار اطلاعاتی امروز، تصاویر اغلب امروز می توانند در تقابل با نوشتار گوی سبقت را از آنها بربایند.


3. روش های روزنامه نگاری را برای طراحی داستانی اقناعگر که مطابق داستان بیرون آمدن ققنوس از میان خاکستر و داوود در مقابل جالوت است دنبال کنید. این داستان ها می توانند داستان افرادی باشند که با مسائل غیر منتظره ای روبرو شده اند. این داستان شامل درام یا درام و سرگرمی باشد.


4. به صفحه ای از کلاس نگارش خلاق نگاه کنید (یا کتاب فوق العاده نانسی دورتی با نام «طنین») و اهرم قدرت «سفر قهرمان» را به کار گیرید. بر مبنای روانشناسی کارل یونگ و روش شناسی تحقیق ژوزف کامپبل، «سفر قهرمان» ساختار پایه ای داستان ها، اسطوره ها و فیلم ها را نشان می دهد.


5. درباره اینکه داستانتان در فصل های جداگانه بخش بندی شود، فکر کنید. از نیاز به اینکه به همه افراد همه چیز را یکباره بگویید بپرهیزید.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد