درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 02:55   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9594صفحه نخست » دوشنبه، 26 اسفند 1392 - 08:47
رموز مدیریت موفق
سال جدید را با موفقیت آغاز کنید
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، در مبحث مدیریت، هیچ‌کس مخالف این امر نیست که مهارت در ارائه مفاهیم به طوری که هزاران مخاطب را به خود جذب کند، یک مزیت به شمار می‌رود ولی برای موثر بودن فرآیند کارتان اگر از اصول مناسبی پیروی کنید، نتیجه بسیار بهتری خواهید داشت.

در اینجا می‌خواهیم به 6 اصل که شما را در سال جدید به مدیر بهتری تبدیل می‌کند، بپردازیم.

1- با نگاهی متفاوت به مسائل بنگرید

بهترین مدیران از شخصیتی انعطاف‌پذیر، سازگار و هماهنگ با محیط اطرافشان برخوردار هستند. آنها همیشه به دنبال فرصت‌ها هستند، پس سعی کنید شنونده خوبی باشید. بسیاری از بهترین ایده‌هایی که منجر به پیشرفت در فرآیند کار می‌شود توسط کارمندان به وجود می‌آید؛ زیرا آنها از نزدیک در جریان کار قرار دارند. غیرقابل انعطاف بودن مانع اصلی پیشرفت شما است. از اینکه روش‌ها را تغییر بدهید، ترسی نداشته باشید و نگویید: «این روشی است که ما همیشه انجام داده‌ایم.»

2- انتظار بهترین‌ها را داشته باشید

استانداردهای بزرگ ولی دست‌یافتنی تعیین کنید و انتظار داشته باشید که کارمندانتان هم آنها را درک کنند. بهترین مدیران لزوما خشن‌ترین یا مهربانترین افراد نیستند، بلکه کسانی هستند که بهترین نتیجه را توسط افرادی که در اختیار دارند به دست می‌آورند.

اینکه شما استاندارد‌های بالایی داشته باشید، نکته کلیدی است که همیشه در خاطر کارکنانتان باقی می‌ماند. اگر افراد شما بدانند که انتظار بهترین‌ها را از خودتان دارید اشتیاق بیشتری به یافتن آنها در خود خواهند داشت.

3- از تمرکز صحیح کارمندانتان مطمئن شوید

اطمینان یابید که اهداف کارمندان شما به خوبی بازتاب‌دهنده کار آنها است. اهداف قابل اندازه‌گیری و قابل درک بهترین دوست یک مدیر هستند. آنها کارآیی را از مفهومی فاعلی به مفهوم مفعولی انتقال می‌دهند. اگر اهداف در ابتدای سال، تدبیرانه ایجاد شوند، راهنمای ارزشمندی برای مدیر و کارمندان طی سال خواهند بود.

4- وقت طلاست

زمان یک دارایی قاطع در امر مدیریت برای گرفتن تصمیمات تدبیرانه است که اکثر مواقع دست کم گرفته می‌شود. مدیران معمولا به جهت‌های متفاوتی کشیده می‌شوند. بر اساس تجربه شخصی می‌توانم بگویم که در آخر، هدف فقط به اتمام رساندن کار است یعنی کار عجولانه به جای کار مفید و بهینه. کارآمدترین مدیران برنامه‌شان را با هوشیاری تنظیم می‌کنند. کاری را انجام می‌دهند که ضروری است. آنها به‌طور قطع کارهایشان را به خوبی اولویت‌بندی می‌کنند تا زمان کافی را برای انجام کارها به بهترین نحو داشته باشند.

5- باکارمندان خود ارتباط موثری داشته باشید

ارتباط موثر ممکن است کمی بدیهی به نظر بیاید؛ ولی این به آن دلیل است که همواره یکی از اصول اولیه بسیار مهم در مدیریت بی‌عیب و نقص به شمار می‌رود. مدیران قوی همواره ارتباط برقرارکننده‌های خوبی هستند. به دست آوردن بازخورد‌های فراوان چه مثبت و چه منفی یک مهارت اصلی محسوب می‌شود.خودتان را به آسانی در دسترس کسانی که بر آنها مدیریت می‌کنید، قرار بدهید. حضور داشته باشید و قابل دسترسی باشید.

حتی اگر از راه دور مدیریت می‌کنید باز هم از طریق تلفن، ایمیل، پیامک و... در دسترس باشید. اینکه از لحاظ مسافت دور باشید؛ ولی راحت بشود با شما تماس داشت بهتر از این است که حضور فیزیکی داشته باشید؛ ولی نتوان با شما ارتباط برقرار کرد.

6- از مشکلات دوری نکنید، بلکه با آن مستقیما مقابله کنید

همان‌طور که هر مدیری می‌داند، محیط کار یک مکان مناسب برای ایجاد مناقشه و کشمکش است. مشکلات بین افراد، تلافی کردن، به رسمیت شناخته شدن، کاهش هزینه، تعدیل نیرو، ارتباط بین کارمند و مدیر و...، باید گفت که هیچ‌گاه پایانی برای مسائل احساسی که باعث ایجاد مشکلات پیچیده می‌شود، نیست.

برعکس چیزی که در اکثر مواقع به نظر می‌رسد، بهترین مدیران ازمشکلات فرار نمی‌کنند، بلکه افرادی هستند که با مشکلات به سرعت و با روش مناسبی رودررو می‌شوند.

کارمندان ناظران دقیقی هستند. آنها به مدیرانی که با موقعیت‌های دشوار روبه‌رو می‌شوند، احترام می‌گذارند همان‌طور که اعتماد خود را نسبت به کسانی که همیشه از مشکلات فرار می‌کنند، از دست می‌دهند.

مدیریت مجموعه‌ای از تلاش‌های پیچیده است که به مهارت‌های متفاوتی احتیاج دارد. تسلط داشتن بر این اصول، پایه و اساس محکمی ایجاد می‌کند که بتوانید عملیات روزانه‌تان را بر آنها بنا کنید.

در آخر باید بگویم که شما نیازی به یک لیست بلند و خسته‌کننده ندارید، بلکه با استفاده از همین 6 اصل می‌توانید سال جدید را با قدرت آغاز کنید.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۱۶۲

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد