درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 21:47   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9525صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 23 اسفند 1392 - 20:30
نشست هماهنگی مسئولین روابط عمومی معاونت ها و نواحی منطقه 15
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جلسه هماهنگی مسئولین روابط عمومی معاونت ها و نواحی هشتگانه منطقه 15 با اطلاع رسانی موضوع استقبال از بهاربرگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جلسه هماهنگی مسئولین روابط عمومی معاونت ها و نواحی هشتگانه منطقه 15 با اطلاع رسانی موضوع استقبال از بهاربرگزار شد.

 

به گزارش  شارا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15تهران مهندس خوش اقبال در این جلسه ضمن تقدیر از کسانی که در عرصه خبر و اطلاع رسانی در منطقه فعال بودندگفت: این جلسه پیرو تاکیدات شهردار محترم منطقه مبنی بر فعال سازی بیش از پیش مبحث خبری از نظر کمی و کیفی و همچنین هم افزایی بیشتر در این زمینه برگزار شده است .

 

وی در ادامه افزود: رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری نتیجه اطلاع رسانی دوستان است و یقینا مردم به جهت تلاش شما از کارهای انجام شده با خبر می شوند و همین ارتباط برقرار کردن شما با مردم و حوزه های مختلف می تواند اداره را به سمت تلاش بهتر و همینطور رضایتمندی بیشتر سوق دهد .

 

وی در ادامه بر رعایت امانتداری، صداقت و دقت و همچنین به موقع بودن اطلاع رسانی تاکید کرد و گفت: ضمن تقدیر از همه دوستانی که در گذشته در روابط عمومی فعالیت داشتند امیدواریم با حضور خانم محمد بیگی و هماهنگی و همدلی که ایجاد خواهند کرد این حوزه فعال تر از گذشته عمل کند .

 

در ادامه مهندس علی اکبر رییس بازرسی منطقه گفت:  رابطین معاونت ها و نواحی می بایست با برقراری ارتباط مناسب و انعکاس عملکرد این قسمتها ، کارهای انجام شده را به نحو شایسته به همکاران مناطق و شهروندان اطلاع رسانی کنند تا تلاش دوستان بی نتیجه نماند.

.

صدیقه محمد بیگی مدیر جدید روابط عمومی نیز از مسوولان روابط عمومی و رابطین خبری معاونت ها و نواحی خواست تا به جهت تقارن ایام فاطمیه با نوروز 93 ، این مهم را در تبلیغات محیطی در نظر داشته و همچنین در زمان اجرای طرح استقبال از بهار توجه ویژه ای به بحث اطلاع رسانی داشته باشند.

 

وی در ادامه بر اطلاع رسانی مناسب در زمینه طرح استقبال از بهار و موضوعات مهمی که در این ارتباط باید مدنظر قرار گیرد نظیر دیدار با خانواده معظم شهدا ، پنج شنبه آخر سال و غبار روبی مزار شهدا، رسیدگی به نیازمندان ، ساماندهی و زیباسازی محور های ویژه و ... با رعایت دستورالعمل طرح تاکید کرده و اظهار امیدواری کرد در سایه تعامل و همدلی در رسالت خطیر آگاهی بخشی موفق عمل کنیم.

شایان ذکر است، در پایان جلسه از بهنام قدوسی به عنوان رابط خبری نمونه منطقه در سال 92 با اهداء لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد